rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: " Nyt tuli taas lähtö..."  (Luettu 5520 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
Vs: " Nyt tuli taas lähtö..."
« Vastaus #15 : 5.05.2012 kello on 23:14 »
Paavo Väyrynenkin oli joutunut rakentamaan 10 000 €:n jätevesipuhdistamon Tuusulan kotiinsa. Oli hakenut rakennuslupaa rintamamiestalonsa lisäsiiven rakentamiseen ja lupaehdoissa oli määrätty jätevesien käsittely. Oli lehtitiedon mukaan yrittänyt taivutella Lehtomäkeä perumaan asetuspäätöksen, mutta tuo ei ollut suostunut.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: " Nyt tuli taas lähtö..."
« Vastaus #16 : 6.05.2012 kello on 07:14 »
Ei ole Lehtomäki sen koomin päätään näyttänyt, kun sai immeisten jätevesiasiat sotkettua.  ::)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:27
Vs: " Nyt tuli taas lähtö..."
« Vastaus #17 : 6.05.2012 kello on 07:45 »
Hajussa sitä kasvaa ku olla jaksaa ;D ;D määki oon melkein 2m. :D :D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:29.03.2024 kello on 20:20
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: " Nyt tuli taas lähtö..."
« Vastaus #18 : 6.05.2012 kello on 08:03 »
Mulla on vielä tämä perinteinen kaksikaivo systeemi, naapurissa on yksikaivo systeemi, kaivon halkaisija on 38 m. Täällä "se" ralli ei ole vielä alkanut.

Omaa puhdistamoa en päivitä aivan hetkeen ja saa päivämäärät paukkua. Otetaan sitten vaikka pari uhkasakkoa jne. Jätevesiasioiden on oltava kunnossa vanhoilla kiinteistöillä viimeistään 15.3.2016, jonka jälkeen alkaa tehostettu valvonta. Tätä odotellessa.

Mitähän lainsäätäjillä on mielessä liikkunut. 15. maaliskuuta kun maat on roudassa jep jep.

Ja sitten kaiken huippu, täällä kunta on kilpailuttanut sakokaivon tyhjentäjän. Itse ei voi soittaa yrittäjälle, vaan täältä tulee kerran vuodessa tiesmistä kaivon joku tyhjentämään ja siihen ei voi mitenkään vaikuttaa, ei hintaan eikä toimittajaan.

Sakokaivolietteiden käsittelymaksu on vuoden alusta lähtien 25,25 euroa kuutiolta ja umpikaivojen osalta 5,49 tai 3,66 euroa kuutiolta. Lakeuden Jätelautakunta vahvisti taksan.