Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kiinnostaako jääkiekon MM 2012 kisat
winemaker:
Thumb
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 5.05.2012 kello on 16:08 ---Tuli kuitenkin otettua Elisa viihteeseen Canal + 24/7 HD paketti, 15€ maksoi. Pikkaisen parempi kuva kuin Avan lähetyksessä eikä mainoksia :)
--- Lainaus päättyy ---
Pikkisen kun olisit malttanu niin katosiist samat ottelut 5 sek viiveellä tuolta minun linkistä.
Mutta El Hombre onkin myi bien rahamies ;D Thumb
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 5.05.2012 kello on 23:40 ---Pikkisen kun olisit malttanu niin katosiist samat ottelut 5 sek viiveellä tuolta minun linkistä.
Mutta El Hombre onkin myi bien rahamies ;D Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Eipäs vehnästellä. Ei näkynyt kun koitin >:(
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 5.05.2012 kello on 23:45 ---Eipäs vehnästellä. Ei näkynyt kun koitin >:(
--- Lainaus päättyy ---
No mitäs witalista. ::)
Aamulla katoin uusintana Ruotti latvia.
Ja sitten huomas että olis ollu jokin Canukkien ottelu 18.00 mutta olin pahasti vaimon syleilyssä notta en kerinnä..
Koita ny vielä tai paree ku et koita ku maksoit jo ... Tsori jos ei sulla toiminu..Mulla toimi ihan loistavasti..ja vo kattoo viiveellä matsit... ;D
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 5.05.2012 kello on 20:11 --- Vähän ohi aiheen,mutta olen minäkin harrastanut urheilua,yö juoksua , aikoinaan nuoruudessa talon isäntä ajoi naapurin aitasta,juostiin siinä varmaan ennätys,isäntä perässä koivuhalon kanssa,kilometri,sitten isäntä luovutti !! Että on sitä urheilua harrastettu !! ;D ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Eihän tuo ollut edes tasapuolista. Isäntä kanto halkoa ja sinä??? Oliko housut jalassa vai kannoitko niitä? ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta