Tekniikkakeskustelut > Terassit ja pihat

Terassin rakentamista

<< < (9/11) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 31.08.2014     kello on 17:46 ---
Sähköllä lämpiävät saa varmaan unohtaa kw hinnan takia...

--- Lainaus päättyy ---

Ei minun mielestä. Kaasupoltin polttaa runsaasti happea ja imee kylmää ilmaa ulkoa koko ajan. Sähkölämmitinkin liikuttaa ilmaa muttei yhtä isoja määriä ja lähinnä se kulmittain seinälle asennettu lämmitin liikuttaa ilmaa joka on jo siinä terassilla.  Meillä oli yhden asunnon saunaosaston terassilla sähköiset säteilylämmittimet ja terassi ei ollut lasitettu, katto oli ja terassi oli kohtalaisen syvä, n.5m. Hyvin toimi talvellakin.

Lisäksi kuten jo sanottu, kaasulämmitin tuottaa kosteutta enemmän.

Jushi69:
Joo häätynee miettiä vielä kummankos tuota laittas.Se olis hienon näkönen lasiputki kaasulämmitin mitä olen ravintolan terasseilla nähny mutta taitaa turvarajat tulla vastaan pystysuunnassa.??





Tuollanen siitä tuli. Tavarat vielä hakee paikkaa kun puuttuu yksi ruutu jonka aikovat takuuseen tuoda.. :(

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 27.09.2014     kello on 15:44 ---Joo häätynee miettiä vielä kummankos tuota laittas.Se olis hienon näkönen lasiputki kaasulämmitin mitä olen ravintolan terasseilla nähny mutta taitaa turvarajat tulla vastaan pystysuunnassa.??



(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Tuollanen siitä tuli. Tavarat vielä hakee paikkaa kun puuttuu yksi ruutu jonka aikovat takuuseen tuoda.. :(

--- Lainaus päättyy ---
Hieno akvaario tuli!  :D Ei vaineskaan hieno on...

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 27.09.2014     kello on 16:04 ---Hieno akvaario tuli!  :D Ei vaineskaan hieno on...

--- Lainaus päättyy ---
Joo kultakaloja tuossa metästellään mutta kai nuo on kaikki metästetty kun ei oikein löydy saalista vaarioon... ;D
Pitäskö ite kokeilla olla waikkaste kuukausi... :-*

nike:
Ehdottomasti sähköiset säteilylämmittimet kattoon tuohon tilaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View