Tekniikkakeskustelut > Terassit ja pihat

Terassin rakentamista

<< < (4/11) > >>

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija -  4.05.2012     kello on 15:22 ---Icopal Fastlock Uni, mielestäni paras ja taitaapa olla kalleinkin.
http://www.taloon.com/valokate/3065/dg
On hyvännäköinen, tai mun mielestä hyvännäköinen, eikä voi vuotaa ruuvinrei'istä.

--- Lainaus päättyy ---
Olen samaa mieltä.
Itse laitoin omaan terassiin tuota.Oli kyllä kallista mutta eipä mene pakkasella rikki vaikka miten vääntelet ja paukutat.Ja tosi on ettei reikiä tarvi porailla kun kiinnitys tulee alapuolelta.
Jos Ozzy pussissa riittää niin ehdottomasti tätä Icopalia.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  4.05.2012     kello on 15:18 ---Minä pistän jossain vaiheessa kuvan, miten tuo istuu valmiina paikalleen ;)
Alkuperäiseen taloon ei istunut katto mitenkään, kun lappeen jatke oli noin 1,5m*4m tolpista mitattuna. Nyt on räystäs korkealla koko lappeen mitalta ja katto tulee yhtenäisenä yhdellä kulmalla koko terassille.
--- Lainaus päättyy ---

Laita tosiaan kuva, jos viittit niin kelpaisi alkutilanteestakin.

Selostuksesi oli auringontarkka, mutta ei auennut eka luvulla mulle, kuvan kanssa varmaan paremmin.

Mulla on 1,5 kerroksinen, jossa avoparveke keskellä taloa. Parvekkeen reunasta talon kulmaan on reilut 4 metriä, mutta terassi jatkuu vielä reippaasti talon kulman yli. Räystäs on niin korkealla, että valokatteen pitäisi alkaa välttämättä sen alapuolelta, ja sen saaminen sopimaan perinnetalon parvekkeen kanssa luontevasti on todella vaikeaa. Parvekkeen lattian kaato on niin pieni, että ei riitä valokatteelle, ja valokate pitäisi ulottaa parvekkeen ulkopuolellekin. Siinä taas tulee tontin raja melko lähelle.  Vaikeeta on.

Ossi66:
Oon niin laiska kuvaaja, jotta iso osa on jo kuvauksen kannalta menetetty ;(
vamhoista kuvista löytyy kyllä alkutilanne ja nykytilan saa kuviin. Justiinsa sain valettua pari lisäpilaria keskilinjan vahvistukseksi.
Kasaan kuvat vaikka kuvat.fi palveluun ja pistän sitte tänne linkkiä.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  4.05.2012     kello on 19:48 ---Oon niin laiska kuvaaja, jotta iso osa on jo kuvauksen kannalta menetetty ;(
vamhoista kuvista löytyy kyllä alkutilanne ja nykytilan saa kuviin. Justiinsa sain valettua pari lisäpilaria keskilinjan vahvistukseksi.
Kasaan kuvat vaikka kuvat.fi palveluun ja pistän sitte tänne linkkiä.

--- Lainaus päättyy ---

Ruoki meitä hieman työn edistyessä. Mielenkiinnolla seuraan asiaa. Thumb

Ossi66:
Eipä ole ollut oikeen aikaa ja intoa ajatella Ystäviä viimeaikoina - tuolla on jotain kuvitusta siitä mitä olen hommaillut viimeaikoina.
http://ossi66.kuvat.fi/kuvat/Terassin%20uudistus/

Alkutilanteen kuvia pitää vielä kaivaa ja lisätä vanhoista kuvakansioista.
 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View