Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
Pakkasnesteet pitkin lattiaa
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 29.04.2012 kello on 20:26 ---Pitäisi näin "uudessa" vaunussa olla takuu-- pelkästäänkin myyjän maineenkin vuoksi??
--- Lainaus päättyy ---
En minä huomannut mitään tietoja vaunusta, mistä sinä ne löysit?
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 29.04.2012 kello on 22:03 ---En minä huomannut mitään tietoja vaunusta, mistä sinä ne löysit?
--- Lainaus päättyy ---
Yrjö tarkoittanee tätä viestiä:
--- Lainaus käyttäjältä: Tanjuzka - 29.04.2012 kello on 09:47 ---Oltiin nyt siis ensimmäinen yö tuossa vaunussa kun perjantaina myyjä sen meille toi ...
--- Lainaus päättyy ---
Tanjuzka:
Lämmittimen mallia en tähän hätää saa tietooni...
Huomenna lähtee myyjälle puhelu kyllä ja mennään huomenna taas ihmettelemään asiaa lisää.
Vaunun merkki on dethleffs, mallia en tiedäkään.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 29.04.2012 kello on 22:03 ---En minä huomannut mitään tietoja vaunusta, mistä sinä ne löysit?
--- Lainaus päättyy ---
Kattelin Tanjuzkan "Avatar" kuvaa ;D
Mutta sehän ei näemmä pitänytkään paikkaansa :o
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Tanjuzka - 29.04.2012 kello on 22:16 ---Lämmittimen mallia en tähän hätää saa tietooni...
Huomenna lähtee myyjälle puhelu kyllä ja mennään huomenna taas ihmettelemään asiaa lisää.
Vaunun merkki on dethleffs, mallia en tiedäkään.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä on "kumma" foorumi. Ilmoita viestissäsi merkki ja edes vaunun vuosimalli. Kyllä aina joku tietää mikä lämppäri , mikä pumppu jne.
Tällöin tulee neuvoa turkin hihasta. ;D
No kyllä myyjä sulle laittaa vaunun kuntoon samaan kauppaan , olettaisin näin Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta