Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Palautetta ja sen antamista

(1/4) > >>

Weicco:
Oltiin jokunen vuosi taaksepäin töissä Siilinjärvellä Yara lla ( ent, Kemira ) tekemässä fosforihappo tehtaan laajennusta. Mentiin aamuisella töihin mennessä siinä kylällä olevaan ABC asemalle kahville. Kaverini sanoi että hän tarjoo kahvit nyt tänä aamuna, vaan ei ollutkaan niin helppoa. Päästyämme kassalle kaverini sanoi jotta maksaa nämä 3 kahvia niin myyjä rupes huutamaan sille että ei onnistu . Ainoa syy oli että kaverillani oli S-ketjun henkilökunnan boonus kortti ja sillä ei saa höylätä kuin oman perheen ostoskset, ei niitä minun ja kolmannen kaverin kahveja vaikka oltiin samaa retkuetta.

Ei siinä mitään jätettiin kahvit siihen tiskille ja sanottiin muutamia sanoja myyjälle joita ei tähän viitsi kirjoittaa ja mentiin kahveelle tien toiselle puolelle Teboilille  ;D

joo o:
ABC Tampere pariviikkoa sitten, poikkesimme tyttäreni kanssa tänne "kahville". Ensin söimme hampurilaiset, sanoin tyttärelleni että tilaa sinä minä maksan (nuoret kun tuntee noi eri sörrselit) Myyjä kysyi heti eikö kummalakaan ole s-etukorttia, saisi nyt tosi halvalla nämä, hän jatkoi. Tyttärellä sattui olemaan kortti ja näin maksu tapahtui ja edut tuli saatua.
Joskus näinkin, mutta kyllä jossakin kassa totesi että etu on vain henkilökohtainen, kun esim. siskoni on tarjonnut s-korrtiansa, minulla kun sellaista ei ole.

Muutamia kertoja vuodessa käytän näitä eri ryhmittymien huoltoasemien ruokapalveluja.

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 26.04.2012     kello on 04:55 ---Oltiin jokunen vuosi taaksepäin töissä Siilinjärvellä Yara lla ( ent, Kemira ) tekemässä fosforihappo tehtaan laajennusta. Mentiin aamuisella töihin mennessä siinä kylällä olevaan ABC asemalle kahville. Kaverini sanoi että hän tarjoo kahvit nyt tänä aamuna, vaan ei ollutkaan niin helppoa. Päästyämme kassalle kaverini sanoi jotta maksaa nämä 3 kahvia niin myyjä rupes huutamaan sille että ei onnistu . Ainoa syy oli että kaverillani oli S-ketjun henkilökunnan boonus kortti ja sillä ei saa höylätä kuin oman perheen ostoskset, ei niitä minun ja kolmannen kaverin kahveja vaikka oltiin samaa retkuetta.

Ei siinä mitään jätettiin kahvit siihen tiskille ja sanottiin muutamia sanoja myyjälle joita ei tähän viitsi kirjoittaa ja mentiin kahveelle tien toiselle puolelle Teboilille  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb

JJJ:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 26.04.2012     kello on 07:37 ---ABC Tampere pariviikkoa sitten, poikkesimme tyttäreni kanssa tänne "kahville". Ensin söimme hampurilaiset, sanoin tyttärelleni että tilaa sinä minä maksan (nuoret kun tuntee noi eri sörrselit) Myyjä kysyi heti eikö kummalakaan ole s-etukorttia, saisi nyt tosi halvalla nämä, hän jatkoi. Tyttärellä sattui olemaan kortti ja näin maksu tapahtui ja edut tuli saatua.
Joskus näinkin, mutta kyllä jossakin kassa totesi että etu on vain henkilökohtainen, kun esim. siskoni on tarjonnut s-korrtiansa, minulla kun sellaista ei ole.

Muutamia kertoja vuodessa käytän näitä eri ryhmittymien huoltoasemien ruokapalveluja.

--- Lainaus päättyy ---

Minullakaan ei ole mitään etukortteja. Tuntuu olevan kuin b-luokan kansalainen kun joutuu maksamaan kalliimpaa hintaa kuin muut. Noh, jonkunhan bonus-järjestelmien kustannukset on maksettava.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 26.04.2012     kello on 04:55 ---

--- Lainaus päättyy ---

Yksi teiltä unohtui.     ...p*ska rappusille.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View