Tekniikkakeskustelut > Katsastus

Jarrullisen peräkärryn katsastus yli 750 kg

<< < (20/21) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 20.03.2021     kello on 09:48 ---Aika harvakseen se Alde pöhähtää oikeilla eristeillä rakennetussa Detskussa - 18 asteessa. Turha sitä on alkaa telttaan vertaamaan. 😉
Sähkölämmityksellä mitattuna 1kW antaa noin 16-17 asteen lämpötilaeron ulkoilmaan.

--- Lainaus päättyy ---
Joo, varsinkaan jos 3kW vastusversio.

En ole huomannut, koskaan Fränkissä kaasulla pannun käynnistyvän, jos 3kW:lla näin talvella. Tosin kolmen kympin pakkaset kokematta..

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 20.03.2021     kello on 10:25 ---Joo, varsinkaan jos 3kW vastusversio.

En ole huomannut, koskaan Fränkissä kaasulla pannun käynnistyvän, jos 3kW:lla näin talvella. Tosin kolmen kympin pakkaset kokematta..

--- Lainaus päättyy ---

Siis kovemmalla pakkasella alueilla pelkkä kaasulämpö tuossa mun tilanteessa. Sähkö on liian kallista 😁

0yxxy0:
Lähti sivuraiteille tämä katsastus keskustelu.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 20.03.2021     kello on 12:46 ---Lähti sivuraiteille tämä katsastus keskustelu.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä. Vois poistaa turhat siitä mun Detskun kantavuuden arvostelusta lähtien  ;D

88k5:

--- Off-Topic: ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 20.03.2021     kello on 12:48 ---Kyllä. Vois poistaa turhat siitä mun Detskun kantavuuden arvostelusta lähtien  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Maalataan ooteeksi asia.

Poistaa on joidenki mielestä yksilön ilmaisuvapauden loukkaamista, oikeammin pitäisi siirtää off topic-ketjuun, niin kaksi asiaa toteutuu..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View