rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Led valohylly oven päälle  (Luettu 8501 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:15
Vs: Led valohylly oven päälle
« Vastaus #15 : 24.04.2012 kello on 12:08 »
Terve!

Ettei taas karkaa ihan raiteilta, niin hieno hylly. ;) ;D

Mulla ei katsastusmiestä kans oo kiinostanut asunto osasto mitenkään. En muista että ois koskaan kattonut sisälle. Enkä kyllä nyt muista onko mulla koko tarraakaan olemassa :-[

Joo,
Tämä asia ei muuta sitä että hylly on hieno ;D
Eikä myöskään ajoneuvoa koskevia säädöksiä, jotka voi tietämättömät tarkastaa vaikka tuosta ;D
www.trafi.fi/filebank/a/1322143316/56ec65d9807b27b9d84c12f22c0f6b96/1612-6472082009Matkailuajoneuvojennestekaasujasahkolaitteidenvaatimuksista.pdf

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:24.12.2023 kello on 15:35
Vs: Led valohylly oven päälle
« Vastaus #16 : 24.04.2012 kello on 12:43 »
Periaatteessa tuossa tarrassa näkyy suomenkielinen osuus. Toisekseen olen katsastanut tämän vaunun niin että tämä hylly (ilman valoja) oli jo asennettuna.Katsast usmies katsoi pullon joka oli telineessään, siis tämän hyllyn yläpuolella ja oli näkemäänsä tyytyväinen kun pullon päiväys näkyi. Tarrasta ei puhuttu sanaakaan.Lisäksi olen katsastanut yli 40 vuotta erilaisia vaunuja, joskus autoakin eikä koskaan ole kysytty tarrasta mitään. Epäilen ettei kaikissa ole sellaista ollutkaan. Kannatan silti, että välineet ovat laillisessa kunnossa. ::) ::)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:55
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Led valohylly oven päälle
« Vastaus #17 : 24.04.2012 kello on 14:31 »
Terve!

Ettei taas karkaa ihan raiteilta, niin hieno hylly. ;) ;D

Mulla ei katsastusmiestä kans oo kiinostanut asunto osasto mitenkään. En muista että ois koskaan kattonut sisälle. Enkä kyllä nyt muista onko mulla koko tarraakaan olemassa :-[
Meillä oli ennen sellainen 9 hengen matkaajan auto niin kerran katsastusmies laski oikein istumapaikat,tarkasti kaasuletkut ja tietenkin piti kynällä heti paikalla vahvistaa tarrojen lukemat.Katsastusmi es kyllä suutahti kun huomautin sille ettei kaasuletkujen tarkitus kuulu sille lainkaan.Ihme kyllä sain leiman :D