Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut jorma 23 Apr 2012
  • Oven päälle asensin Ikean puuhyllyn,jonka alapuolelle tuli  ovivaloksi ledi nauhaa vaunun oman himmennin katkaisijan kautta.
    Oviverho tulee hyllyn etureunaan, jolloin se ei ole hetioven välissä kun on etäämmällä seinästä.
  • #2 kirjoittanut K.E.V 23 Apr 2012
  • Nätti hylly  Thumb
    Muista noi katkaisijat yms laittaa takaisin niin on vielä parempi  ;D
  • #3 kirjoittanut migel 23 Apr 2012
  • Hieno hylly! Paljonko toi ikeassa maksoi ja miten mitoitus??? Onko tyyliin 10cmn välein??? Haluan tuollaisen kanssa!
  • #4 kirjoittanut jorma 23 Apr 2012
  • Ainut minkä tiedän varmasti sen leveys on 60 cm. Olen hankkinut sen jo viime kesänä, joten hintakin on päässyt unohtumaan ja toisekseen en ole varma vaikka olis hankittu Biltemasta. Sori vaan. :-\
  • #5 kirjoittanut migel 23 Apr 2012
  • No meillä on sitten samanlainen muisti!!! :D :D :D Kaikki hinnat unohdan tasavarmasti jos on vaan saanut irti tavaran ja mm vakuutusmaksujen määrät yms unohtuu heti ne maksettuaan tai oikeammin kärsittyään!!! :D
  • #6 kirjoittanut Ossi66 23 Apr 2012
  • Nätistihän tuo hylly passaa, mutta kannattaa laittaa tuo varoitustaulu näkyville, kun se on lakisääteinen pakollinen varuste vaunussa ;)
    Sammutin saattaa olla hankalasti löydettävissä jos ulkoa tulee sitä kaipaamaan ;)
  • #7 kirjoittanut 88k5 23 Apr 2012
  • Nätistihän tuo hylly passaa, mutta kannattaa laittaa tuo varoitustaulu näkyville, kun se on lakisääteinen pakollinen varuste vaunussa ;)
    Tuo on täysin totta!

    Seuraavassa määräaikaiskatsastu ksessa voipi tulla korjauskehoite  8)
  • #8 kirjoittanut trumatic 23 Apr 2012
  • Minulta ei oo kertaakaan katsottu katsastuksessa tarraa oon monasti ottanut sammuttimen käteen ja näyttänyt päiväyksen.Eiköhän ne nykypäivänä keskity ihan auton kuntoon ja turhat nipottamiset jääny vähemmälle kun kilpailijoita tullut sillekin alalle..
  • #9 kirjoittanut 88k5 23 Apr 2012
  • Minulta ei oo kertaakaan katsottu katsastuksessa tarraa oon monasti ottanut sammuttimen käteen ja näyttänyt päiväyksen.Eiköhän ne nykypäivänä keskity ihan auton kuntoon ja turhat nipottamiset jääny vähemmälle kun kilpailijoita tullut sillekin alalle..
    Minulta on useasti vaunussa ja autossa. Vaunussa kerran pyydetty vahvistamaan haalistuneet kynämerkinnät tarrasta  ???.

    Viime kerralla autosta katto kaikki tarrat myös kaasupullopuolelta, että ovat suomenkieliset - kuulemma saksankieliset eivät täällä kelpaa  :P  ;D
  • #10 kirjoittanut trumatic 23 Apr 2012
  • Minulta on useasti vaunussa ja autossa. Vaunussa kerran pyydetty vahvistamaan haalistuneet kynämerkinnät tarrasta  ???.

    Viime kerralla autosta katto kaikki tarrat myös kaasupullopuolelta, että ovat suomenkieliset - kuulemma saksankieliset eivät täällä kelpaa  :P  ;D

    Voihan se johtua siitä ,kun mulla vanha auto niin ajattelevat ettei tuo pala ees kytemällä  :P
  • #11 kirjoittanut pamaus 24 Apr 2012

  • Veikkaa, että katsastuksessa kun lyö pullon käteen niin kukaan ei tarroja katsele. Koskaa ei ole kukaan mulla ainakaan mitään tarraa vahdanneet, jarrut ja valot ja sammutin ja siinä se.
  • #12 kirjoittanut relluttelija 24 Apr 2012
  • Eipä ole tääläkään tarroja katselleet, pullon olen näyttänyt ja sillä hyvä
  • #13 kirjoittanut Duster 24 Apr 2012
  • Mulla ne katto jotta sammutin on, muttei vilikassu onko tarkastettu....tarr oista ei mulle oo koskaan mitään mainittu (eikä ees oo ko. tarraa mun kulkineessa)
  • #14 kirjoittanut 88k5 24 Apr 2012
  • ^
    ^^
    ^^^
    Mun tarvii varmaan vaihtaa konttoria  ;D :P En tarvitse erityiskohtelua  :laugh:
  • #15 kirjoittanut Kare 24 Apr 2012
  • Terve!

    Ettei taas karkaa ihan raiteilta, niin hieno hylly. ;) ;D

    Mulla ei katsastusmiestä kans oo kiinostanut asunto osasto mitenkään. En muista että ois koskaan kattonut sisälle. Enkä kyllä nyt muista onko mulla koko tarraakaan olemassa :-[
Sivuja:
Toiminto