Tekniikkakeskustelut > Ilmastointi
Siirrettävä ilmastointilaite vaunussa/asautossa?
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 31.07.2013 kello on 19:46 ---No mehän ollaan ihan kausipaikal..taidan tehdä niin et avaan makkarista kattoluukkua niin et saa sen suulakkeen sin ja ei ku viilentään "pirttiä" ja gyyd night evedipadi Thumb Ostin siis käytetyn laitteen h a l v a l ..joten jos ei pelitä muutamaa päivää niin keksitää sit vaik sil jotai muut käyttö..venees onki aika kevyt toi ankkuri.... ;D
--- Lainaus päättyy ---
hahaa Thumb ankkurille
noh ei vaan
hyvälle viilennykselle Thumb
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: 144912 - 31.07.2013 kello on 18:23 ---Niinpä. Aika vähäistä käyttö oli loppujen lopuksi. 2 tai 3 päivänä oli päivällä käyttöä.
--- Lainaus päättyy ---
Juttelin tuossa keskikesän aikoihin yhen a-autoilian kanssa jolla oli ilimastointi, sanoi jotta ei kertaakaan ole käyttänyt kun ei ole ollut tarvetta, oli edellinen omistaja sen laittanut. oli jo hieman varttuneempi kulkija tämä juttukaveri..
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 31.07.2013 kello on 20:24 --- Juttelin tuossa keskikesän aikoihin yhen a-autoilian kanssa jolla oli ilimastointi, sanoi jotta ei kertaakaan ole käyttänyt kun ei ole ollut tarvetta, oli edellinen omistaja sen laittanut. oli jo hieman varttuneempi kulkija tämä juttukaveri..
--- Lainaus päättyy ---
Meitä kun on niin moneksi. Nytkin täällä moni lukija on sitä mieltä, että sopiva sisälämpö on +22 tai yli, jolloin minä olen jo 'kuolemaisillani'! :D
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 31.07.2013 kello on 20:39 ---Meitä kun on niin moneksi. Nytkin täällä moni lukija on sitä mieltä, että sopiva sisälämpö on +22 tai yli, jolloin minä olen jo 'kuolemaisillani'! :D
--- Lainaus päättyy ---
Näinhän se ompi...
Captainkidd:
Tämmööttine tuli hankituksi.
http://www.ebay.de/itm/3in1-Mobile-Klimaanlage-Klimagerat-Klima-Ventilator-AirCooler-Luftkuhler-/390635533898?pt=DE_Elektronik_Computer_Haushaltsger%C3%A4te_Heiz_Klimager%C3%A4t
Käyttökokemuksia ei vielä ole. Vähävirtanen kuitenkin, ja mahtuu takatalliin. Tai suihkuutilaan.
Hintakaan ei ole paha ja invertterin kanssa pelaa akkuvirralla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta