Tekniikkakeskustelut > Ilmastointi
Siirrettävä ilmastointilaite vaunussa/asautossa?
Topelius:
Mulla oli nyt vaan tylysti laite pihalla ja letku sisälle puhaltamassa kylmää ilmaa. Hyvin jähty jopa niinkin.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: 144912 - 31.07.2013 kello on 17:00 ---Mulla oli nyt vaan tylysti laite pihalla ja letku sisälle puhaltamassa kylmää ilmaa. Hyvin jähty jopa niinkin.
--- Lainaus päättyy ---
tuo varmaan kausipaikalla iha hyvä, ja silloin se sais kyll lämmittää sitä etutelttaa iha vapaasti.. tokihan se ois tehokkaampaa jos toisio ilman kierron sais pirttiin ja ensiokierron kokonaan pihalle.. mutt se on hankalaa nois siirrettävissä..
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 31.07.2013 kello on 16:49 ---Helpoin tapa pitää laite ulkona ja viileä ilma työntämään avattavasta luukusta sisään. Nain mulla pelittää Solikassa . Toki edellyttää ulos/sisään luukun jossakin.
Näistä vehkeistä tulee lauhdutusvettä kuumalla melkoisesti.
Toinen mahdollisuus WC:n lattialle ja poisto/kuuma ilma kattoluukusta pihalle.
--- Lainaus päättyy ---
vippe tuohan kuulostaa hyvälle
siinä teille 1 ratkasu moiseen pulmaan Thumb
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: 144912 - 31.07.2013 kello on 17:00 ---Mulla oli nyt vaan tylysti laite pihalla ja letku sisälle puhaltamassa kylmää ilmaa. Hyvin jähty jopa niinkin.
--- Lainaus päättyy ---
Vaatinee omatoimisuutta, sillä eihän niissä yleensä ole kylmälle mitään liitäntöjä? Ja kuuma ilma on sitten todella kuumaa. Mittasin yhdellä kerran +70 C
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 31.07.2013 kello on 17:30 ---Vaatinee omatoimisuutta, sillä eihän niissä yleensä ole kylmälle mitään liitäntöjä?
--- Lainaus päättyy ---
Ei vaadi mitään erikoisuutta. Mulla on tuossa verkkokaupan koneessa vaihdetavat suulakkeet. Toisessa on putki ja toisessa ritilät. Ei muutakuin letku kylmälle puolelle ja letku vaunuun.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta