Tekniikkakeskustelut > Kaasun hintatiedot
Oulu
Ossi Oulusta:
Moi. Mistähän Oulussa sais halvimalla pullon+täyttö? Halvimmat hinnat mitä netistä oon löytänyt 5kg komposiittipullolle on verkkokauppa.com 90€ ja Puuilo 89€. Tämäkö on se hinta mikä pitää pullosta köyhtyä?
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi Oulusta - 20.05.2013 kello on 18:59 ---Moi. Mistähän Oulussa sais halvimalla pullon+täyttö? Halvimmat hinnat mitä netistä oon löytänyt 5kg komposiittipullolle on verkkokauppa.com 90€ ja Puuilo 89€. Tämäkö on se hinta mikä pitää pullosta köyhtyä?
--- Lainaus päättyy ---
Mihin tarkotukseen pullo tulee??
Aaron:
Mistä saa Oulusta alumiinipulloja ja mihin hintaan? Tornion ABC:llä alumiinipullon vaihto täyteen 37,90€.
Mikä on mielestäni kova hinta. Teräspullon vaihto olisi ollut n. 28€. Mistähän hintaero johtuu, kuitenkin kaasun määrä on sama? Taitaa pullot vaihtua minulla teräksisiksi jos jokapaikassa on tällaisia hintaeroja, kesällä ei niinkään ole merkitystä, jos yksi pullo menee kesässä.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aaron - 10.06.2013 kello on 23:01 ---Mistä saa Oulusta alumiinipulloja ja mihin hintaan? Tornion ABC:llä alumiinipullon vaihto täyteen 37,90€.
Mikä on mielestäni kova hinta. Teräspullon vaihto olisi ollut n. 28€. Mistähän hintaero johtuu, kuitenkin kaasun määrä on sama? Taitaa pullot vaihtua minulla teräksisiksi jos jokapaikassa on tällaisia hintaeroja, kesällä ei niinkään ole merkitystä, jos yksi pullo menee kesässä.
--- Lainaus päättyy ---
Tarkkoja hintoja en tiedä, mutta melkein(?) joka paikassa alupullon vaihto maksaa enemmän kuin teräspullon. Sama juttu on komposiittipullon kanssa ja siinä on lisäksi vähemmän kaasua. Lisäksi kannattaa huomioida, että varmimmin saa teräspullon vaihdettua joka paikassa.
0yxxy0:
esim puuilo, halpahallit, tokmanni (entinen säästökuoppa) ja kempeleen kyläkauppa tuossa muutama mikä tuli äkkiä mieleen, hinnathan selviää kun soittaa ko liikkeisiin, taisi olla viellä juhannukseen tarjouksessakin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta