Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Jäykkä Hartal oven lukko - korjausohje

<< < (3/4) > >>

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 19.04.2012     kello on 21:08 ---Minä käytin tuollaisen korjaamiseen Siemens nousukiertovalitsij oihin tarkoittetua tavaraa  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Olin kesätöissä 70-luvulla huoltamassa nousukiertovalitsio ita Iisalmessa. Ei kaikki toimineet ohjearvoilla säädettyinä. Osaa piti viritellä  ;D

Beedro:
Kiitos ohjeesta. Itsellä sama ongelma lukon kanssa. Pitääpä lähteä touhuamaan :)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 17.08.2013     kello on 14:57 ---Olin kesätöissä 70-luvulla huoltamassa nousukiertovalitsio ita Iisalmessa. Ei kaikki toimineet ohjearvoilla säädettyinä. Osaa piti viritellä  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Niitä rasvalinkoja oli hpy:llä myös paljon. Töölön keskuksessa on museokeskus, sieltä ainakin löytyy.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 17.08.2013     kello on 15:42 ---Niitä rasvalinkoja oli hpy:llä myös paljon. Töölön keskuksessa on museokeskus, sieltä ainakin löytyy.

--- Lainaus päättyy ---

Voi niitä aikoja. Thumb ;D

Ossi66:
Jos palataan tuohon Hartalin lukkoon, yksi lisävinkki lukon virittäjälle.

Remonttiin mukaan valkoinen Ihmesieni, sillä käydään kaikki näkyvät, tummuneet osat läpi veden kera ja lukko näyttää remontin jälkeen täysin uudelta ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View