Tekniikkakeskustelut > Liedet ja uunit

Letkun pituus

<< < (4/7) > >>

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  2.07.2015     kello on 17:16 ---Jos tulee Kunkulla käytyä, on tyydyttävä Liiterin kiertoilmauuniin. Onhan se 1300W:n, passaakohan se. Jos ei, sitten mänen mökille, ei tule kukaan "käpy" tappelemaan.

--- Lainaus päättyy ---
Ei mulle kukaan sanonut että olisi pitänyt lyhentää..mut jos olisi niin olisi mulla ollut tuo 1,20 mukanani..

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  2.07.2015     kello on 17:16 ---Jos tulee Kunkulla käytyä, on tyydyttävä Liiterin kiertoilmauuniin. Onhan se 1300W:n, passaakohan se. Jos ei, sitten mänen mökille, ei tule kukaan "käpy" tappelemaan.

--- Lainaus päättyy ---
sähkögrilli on tuossa tapauksessa parempi....

Minusta on turvallisuusriski, jos grilliä on pakko pitää metrin päässä auton, tai vaunun kyljestä. Jos jotain pitäisi kieltää, niin ehkä sitten tämä.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: ipe -  2.07.2015     kello on 17:11 ---Mullaki oli joku parimetrinen ihan turvallisuus syistä mut kunkulle ku mentiin niin heidän omassa sääntö lappusessa uhottiin että ehdoton maksimi 120cm ja en jaksa ruveta tappelee kenenkä kävyn kanssa asiasta ni löin poikki turvallisuudesta tinkien

--- Lainaus päättyy ---

Kunhan että kerro kunkun porukalle, voin kertoa salaisuuden.
Kunnolla voi grillata pidemmällä (laillisella) letkulla, kun jättää 3m kerälle teltan etunurkkaan ja grillaa vaunun edessä metrinpäässä. Eipä tarttee väitellä selvästä asiasta.  ;D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 -  2.07.2015     kello on 17:30 ---Ei mulle kukaan sanonut että olisi pitänyt lyhentää..mut jos olisi niin olisi mulla ollut tuo 1,20 mukanani..

--- Lainaus päättyy ---

Eihän siinä kauan mene, kun puukolla nyhrää "liian pitkän" pois, ja laittaa 1,2m:sen tilalle. Voihan sitä käyttää hyppykaasua, että saa sitten grillin turvallisen matkan päähän kulkimesta.

migel:
En tajuu ollenkaan mistä tälläiset säännökset kumpuaa.Jos kaasuletku on uusi/uudehko niin miten 3-metrinen olisi vaarallisempi kuin 1,2-metrinen?
Minusta 1,2-metrinen on vaarallisempi kuin 3-metrinen kun pullo on grillin kyljessä kiinni ja räjähdysvaara on ilmeisempi kuin jos pullo olisi kolmen metrin päässä.
                                       t migel

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View