rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Suomen turhin (rumin?) julkkis.  (Luettu 6820 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:12.12.2023 kello on 10:25
  • lasiseppa
Vs: Suomen turhin (rumin) julkkis.
« Vastaus #45 : 29.01.2011 kello on 22:35 »
Kärsin kyllä aikamoista myötähäpeää kun yks ilta netistä tuon Tuksun kohellusta hetken seurasin :-\.Täytyi muutaman minuutin seurannan jälkeen vaimolle todeta,etten jaksa tuollaista shittiä katella.Kiteytettyn ä:"ei aivoja laisinkaan".Anteeksi raakuuteni,mutta tämä on mielipiteeni.
Minulle kävi ihan samoin  :'(

  • Vieras
  • Vs: Suomen turhin (rumin) julkkis.
    « Vastaus #46 : 29.01.2011 kello on 22:41 »
    Minulle kävi ihan samoin  :'(
    Samma här.
    Miksi mennä naimisiin jos ei rakasta toista.
    Onko tuo vaan sen takia että pääsee lehtiin ja joku maksaa kaiken.Miten pitkälle tuo on valmis menemään julkisuuden takia. ???
    On typykällä oikeasti tyhjä pää ei voi muuta sanoa.
    Nykäsestä sen verran että nyt on jannu löytänyt sen verran jämyn ja terävän emännän että luulisin kaverin pysyvän herran nuhteessa tästä eteenpäin.
    Kun arvostaa,rakastaa ja kunnioittaa toista niin sitähän pystyy vaikka minkälaisiin urotekoihin. :)
    Minä olen Nykäsen puolesta oikeasti iloinen.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
    Vs: Suomen turhin (rumin) julkkis.
    « Vastaus #47 : 29.01.2011 kello on 22:46 »
    Kärsin kyllä aikamoista myötähäpeää kun yks ilta netistä tuon Tuksun kohellusta hetken seurasin :-\.Täytyi muutaman minuutin seurannan jälkeen vaimolle todeta,etten jaksa tuollaista shittiä katella.Kiteytettyn ä:"ei aivoja laisinkaan".Anteeksi raakuuteni,mutta tämä on mielipiteeni.

    Laulava Tuksu.

    http://www.youtube.com/watch?v=oBE0m_xcmhY&NR=1

  • Vieras
  • Vs: Suomen turhin (rumin?) julkkis.
    « Vastaus #48 : 29.01.2011 kello on 23:31 »
    Enhän nyt toki tiedä kuinka täyspäiväinen se "Tuksu" on, mutta on syytä muistaa, että Sepi Kumpulainen on kehityvammainen poika ja toteuttanut ihan hienosti sitä oman elämänsä haavetta. Joten ainakin täältä lähtee hatunnosto Sepille.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
    Vs: Suomen turhin (rumin?) julkkis.
    « Vastaus #49 : 29.01.2011 kello on 23:38 »
    Kyllä Sepiä mieluummin kuunteli, siitä tuli aina hymynkare huulille. :D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Suomen turhin (rumin?) julkkis.
    « Vastaus #50 : 6.02.2011 kello on 22:59 »
    jotenkin tunnen sääliä noita julkkis tyrkkyi kohtaan ...jos tuota tuksun touhuu .. nyt voi edes laittaa nuoruudeen tiliin niin jonkun verran tai aika paljonkin tyhmyyden sit ...miks ihmees pitää itsensä pilata yleensäkkään jollain botokseilla ym ihme jutuilla ...tuksukin ois ihan nätti ,jos ei löis niin överix ...mut on täällä suomen kamaralla näitä ,jotka suorastaan elää silä ,et on lööpeis eikä niin välii onko se nekatiivist tai positiivist ,kuhan vaan pääsee mediaan keinolla millä hyvänsä ... matin puolesta olen iloinen ,et löysi oikean rakkaan ..
    toivonkin heille kaikkea hyvää ja rakkautta syvää ....nyt tuntuu ,kuin ois taas marttiin ja keskneni tulossa lööppisankareiksi ... no aikansa kutakin pruukataan sanoa ... eiköhän aina ole joku joka niissä notkuu ja taas on tilalla joku toinen .. millä ne lehdetkän toimeen tulis toimeen ,  jollei ois tuksui , marttiinoi ja keskissii ..  ;D