Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Suomen turhin (rumin?) julkkis.

<< < (6/11) > >>

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: moon - 28.01.2011     kello on 23:53 --- ;D

Voi valtava... kyllä minäkin sulhona pakenisin... vähintään vaihtaisin eri maanosaan tai mantereelle.

--- Lainaus päättyy ---

ööö Moon ..minä olen ihan pipareina tuohon Tuksuun....
Missäs tuo rehnottaa notta vois pelastaa lapin miehen kynsistä... ;D

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 28.01.2011     kello on 23:55 ---Ja aitona Lapin miehenä tietää että nyt kannattaa laittaa polarikseen 5800 kiekkaa rundimittariin ja mennä jotokselle muutamaksi vuodeksi...
Helpommalla pääsee.. :)
Tahi sitten Luostolle lysthin pittoon... ;D

--- Lainaus päättyy ---

Viisas päätös tehdä näin!

moon:
Ja tämä Länsmanni on a) todella fiksu ja käärii hillot b) niillä on Tuksun kanssa hillot puoliksi- soppari tästä häähässäkästä c) todella tyhmä. Ei kai kukaan normaali mies lähde muuten tuohon... eihän??!

moon:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 28.01.2011     kello on 23:58 ---ööö Moon ..minä olen ihan pipareina tuohon Tuksuun....
Missäs tuo rehnottaa notta vois pelastaa lapin miehen kynsistä... ;D

--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän tuo seuraavaksi taas suuntaa jonnekin laihdutusklinikalle, botox-aleen, räpsytintuunaamoon. .. kytikselle vaan  ;D

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: moon - 28.01.2011     kello on 23:59 ---Ja tämä Länsmanni on a) todella fiksu ja käärii hillot b) niillä on Tuksun kanssa hillot puoliksi- soppari tästä häähässäkästä c) todella tyhmä. Ei kai kukaan normaali mies lähde muuten tuohon... eihän??!

--- Lainaus päättyy ---

;D Niin eihän  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View