Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
ubuntu?
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 9.12.2012 kello on 20:26 --- S..tana halvalla ei saa kun pashaa :D :D,tosin nää ei maksanu mitään!!!!!!!!
--- Lainaus päättyy ---
Mutta eikö tuossa ole hinta/laatu-suhde kohdallaan??
:D ;D :D
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 9.12.2012 kello on 19:11 ---Kerro laitteen tarkka tyyppi ja merkki !
--- Lainaus päättyy ---
Tämä mun koekaniini on Samsung N210 Plus miniläppäri.
Olen kyllä vähän joka ajuria koittanut syöttää, mitä Samsung / Support tarjoaa. Sille ei vain kelpaa mikään. Rauta lienee ehjä, koska Ubuntun kautta WLAN pelaa.
migel:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 9.12.2012 kello on 20:30 ---http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kannettavat-tietokoneet/SATC850D109/toshiba-15-6-kannettava-satellite-c850d-109
Sehän on jo kova kones :-)
--- Lainaus päättyy ---
Joo ainaski sillon kun vaimo kajauttaa sillä päähän :D :D :D t migel
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 9.12.2012 kello on 20:43 ---Tämä mun koekaniini on Samsung N210 Plus miniläppäri.
Olen kyllä vähän joka ajuria koittanut syöttää, mitä Samsung / Support tarjoaa. Sille ei vain kelpaa mikään. Rauta lienee ehjä, koska Ubuntun kautta WLAN pelaa.
--- Lainaus päättyy ---
Siis siinä on ainakin 3:ea erilaista wlan korttia ???
Katso ubuntun laitehallinnasta mikä siinä on asennettuna. Tai sitten arvaamalla jos ei ruuvaria ota käteen.
Mikäli noissa ei ole formannut kovalevyä niin bootatessa F4:lla alkaa asentamaan käyttiksen uusiksi ajureineen
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 9.12.2012 kello on 21:15 ---Siis siinä on ainakin 3:ea erilaista wlan korttia ???
Katso ubuntun laitehallinnasta mikä siinä on asennettuna. Tai sitten arvaamalla jos ei ruuvaria ota käteen.
Mikäli noissa ei ole formannut kovalevyä niin bootatessa F4:lla alkaa asentamaan käyttiksen uusiksi ajureineen
--- Lainaus päättyy ---
Annoitpa hyvän vinkin, Kiitos ;)
Ubuntun laitehallintahan sen kovan raksutuksen jälkeen paljasti. Oli noista kolmesta Broadcom.
Tällä koneella on sellainen historia, että kovalevy on keväällä vaihdettu Gigantissa. Levylle omalle osiolleen on laitettu uusiksi myös ladattava käyttöjärjestelmä. Epäilen suuresti, että tällä nykyisellä kovolla on muu versio erilaisella WLAN ajurilla. Niitähän oli kolme versiota. Huollossa on sitten puuttuvat ajurit ajettu erikseen, niinkuin minäkin nyt tein.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta