Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

ubuntu?

<< < (43/46) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 23.04.2014     kello on 12:15 ---Saatu metsästettyä www.tori.fi tuo E353 tikku. Toimii kuin junan vessa jopa Linuxissa. Ei tarvitse ajuria eikä Sudokua. Tekee ETH verkkolaitteen ja sillä siisti. Ihan kuten siinä MS tuotteessa. Huh monta päivää siinä menikin  ;D olen niin noviisi Linukassa(kin)  :-[

--- Lainaus päättyy ---

Itse en ole saanut tuota tikkua toimimaan 8.1:sessä ilman tikun mukana tullutta ajuria.

K.E.V:
MUTTA kaikki tikut toimii mukana tulevan ajurin kanssa Win koneissa , Applessa muutamat ja Linukassa vain tämä , hyvä että edes tämä  Thumb
Täytyy metsästää kaikki E353:t mitä vastaan tulee. Olen ajanut Ubuntuja nyt aika moneen masinaan. Jos joku tarttis  ;)

Topelius:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 24.04.2014     kello on 08:30 ---MUTTA kaikki tikut toimii mukana tulevan ajurin kanssa Win koneissa , Applessa muutamat ja Linukassa vain tämä , hyvä että edes tämä  Thumb
Täytyy metsästää kaikki E353:t mitä vastaan tulee. Olen ajanut Ubuntuja nyt aika moneen masinaan. Jos joku tarttis  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Thumb Thumb Thumb Thumb

Pitäis kans aloittaa tuon ltsp-serverin päivitys 14.04 versioon, jos malttais luopua tuosta 12.04 versiosta joka toimii vielä kuin junan vessa.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 24.04.2014     kello on 08:30 ---Linukassa vain tämä , hyvä että edes tämä  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Korjataanpa tämä virheellinen tieto.

Linuxissa toimii useat kymmenet eri valmistajien (mm. Huawei, Nokia, Sony, LG, ZTE, jne.) tikut suoraan ilman erillisiä ajureita, sekä kaikki tikut joiden valmistaja toimittaa tarvittavat ajurit.

K.E.V:
Luin 2 päivää aiheesta pitkin foorumeita. Ei vain kukaan kertonut mitkä. Ainostaan sinä sanoit E353:n ja se oli hyvä. Kiitos siitä  Thumb , muita et osannut sanoa kättelyssä.
Soitin jopa DNA:n asiakaspalveluun ja kysyin heiltä tikkua Linuxiin (asiakkaalla DNA:n liittymä) heidän asiakaspalvelu ei pystynyt kertomaan mikä käy.

Foorumeilla kerrottiin jotta pitää asentaa "usb switch" , sen asensin ja kone kertoi jotta se on jo valmiina. Siltikään ei tikku tunnistunut.
Kokeilin kuutta eri tikkua mitä oli hyllyssä.

Tuossa oli yksi mistä kaikkea luin läpi.
http://wiki.saunalahti.fi/t5/Mobiililaajakaistat/Linux-Ubuntu-10-04-2-LTS-ja-Huawei-E367/m-p/144371/highlight/true#M6151
Mutta lopussa onneksi sain vinkin sulta. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View