Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
ubuntu?
Jgahpir:
Latailin MyyttiTV n, mutta usb virittimilleni ei taida löytyä tukea.
Mutta kun yritin takaisin tänne, sivusto epäili minua spammirobotiksi?
Minulla ei ole tässä mitään virusturvaa. Pitäiskö tehdä jotain?
Fenix:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 11.01.2013 kello on 00:31 ---Latailin MyyttiTV n, mutta usb virittimilleni ei taida löytyä tukea.
--- Lainaus päättyy ---
Ei tarvitse. Ja taitaapa ubuntun mukana tulla ClamTK niminen virusterkistusohjel ma. IP-tables palomuurihan on myös asennettuna vakiona.
Tuo kysely voi välilä olla vähän turhankin herkillä, että siitä on turha murehtia. Sen kun vaan osoittaa olevansa ihminen. Botti kun ei vielä noihin osaa vastailla.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 11.01.2013 kello on 00:31 ---Latailin MyyttiTV n, mutta usb virittimilleni ei taida löytyä tukea.
--- Lainaus päättyy ---
Ei kannata huolestua jos kone toimii muuten normaalisti. Ilmeisesti IP osoitteesi on vain vaihtunut osoitteeseen joka on aiemmin ollut "saastuneen" koneen käytössä, ja siten joutunut tarkistettavien listalle.
Orgissa on monia spammaajien estoja ja tunnistimia jotta orgiin ei pääsisi rekisteröityymään spammaajia, ja myöskin sen takia koska vieraatkin pääsevät monille alueille kirjoittelemaan, mikä ilman spammivalvontaa olisi mahdotonta sallia roskan takia.
odi:
Yavdr on tutusmisen arvoinen jos pelkkää digiboksia haluat rakentaa, tosin tuon mukana tulee xbmc joka on jo täysverinen multimedia vehes. Itselläni on ollut tuo vdr käytössä jo useamman vuoden ajan. Yavdr on siis ubuntusta modifioitu distro ainoastaan tuohon digiboksi hommaan.
Sent from my Desire HD using Tapatalk 2
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: odi - 11.01.2013 kello on 10:17 ---Yavdr on tutusmisen arvoinen jos pelkkää digiboksia haluat rakentaa, tosin tuon mukana tulee xbmc joka on jo täysverinen multimedia vehes. Itselläni on ollut tuo vdr käytössä jo useamman vuoden ajan. Yavdr on siis ubuntusta modifioitu distro ainoastaan tuohon digiboksi hommaan.
--- Lainaus päättyy ---
Kokeiluni ovat maallikkohöntyilyä. Tämä Yavdr näytti kyllä mielenkiintoiselta. En täsmäohjetta löytänyt 12LTS versiolle. Sen verran katselin vanhempia asennusohjeita, että tästä terminaalista pitää ymmärtää enemmän. Pitää opiskella sitä ensin.
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 11.01.2013 kello on 09:19 ---Ei kannata huolestua jos kone toimii muuten normaalisti. Ilmeisesti IP osoitteesi on vain vaihtunut osoitteeseen joka on aiemmin ollut "saastuneen" koneen käytössä, ja siten joutunut tarkistettavien listalle.
--- Lainaus päättyy ---
En tallenna tähän koneeseen mitään, joten voin aina asentaa kaiken uudestaan. En tietysti mielellään levittele mitään asiatonta..
Käynnistyksessä on hitautta, mutta olen asennellut tähän samalla Mythbuntuja, joten sekin vaikuttanee hidastavasti.
Myth tV asennus jurahti tähän. Liikaa käsitteitä joita ei ymmärrä. Mikä on tässä tapauksessa local host? En osaa etsiä oikeita tietoja, kun en sitä terminaalia hallitse.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta