Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Läppärin akunkesto

<< < (3/4) > >>

perho-ukko:
 Sama se on näissä isommissakin koneissa,Acerin akku toimi pari vuotta,nyt täytyy olla "töpselin" päässä !

juuso8:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.04.2012     kello on 21:05 ---Akunkestohan ei ole pelkästään akun koosta kiinni. Tuossa Bookletissa on alumiinirunko ja kuoret. Haihduttaa lämmönkin niistä. Ei tuuletinta ole lainkaan.

--- Lainaus päättyy ---

Tuossahan on melko hengetön prosessori, näytönohjain piiri ja verkkokorttia ei ole ollenkaan.Lämpöä ei noilla resursseilla paljon synny.
Minä erehdyin päivittämään sen win. seiskan premiumiksi. mm. Aero ja muut vie bookletin maitohapoille.
Ozi exploreria olen yrittänyt herätellä boogletin GPS;llä toimivaksi, muuta ei se oikein, anakaan vielä.

joo o:
Ensimmäisessä Aserissa akku kesti minulla tuollaiset yli 4 vuotta, sitten ostin uuden akun kun kone kävi niin kuumana akku paikoillaan.
Niitä on kanssa joka malliin erilaisia, pitkää ja leveetä ................. ja hinnat sen mukaisia.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 15.04.2012     kello on 10:12 ---Ensimmäisessä Aserissa akku kesti minulla tuollaiset yli 4 vuotta, sitten ostin uuden akun kun kone kävi niin kuumana akku paikoillaan.
Niitä on kanssa joka malliin erilaisia, pitkää ja leveetä ................. ja hinnat sen mukaisia.

--- Lainaus päättyy ---
Minulla tollainen: machines E510,hyvin on muuten pelittänyt !

perho-ukko:
 On minulla varakoneena Fujitsu-Siimes,mutta en tykkää siitä,ohjelmisto on XP,pitäis saada muutettua Windous 7,tai vista home!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View