rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Elintason nousu  (Luettu 18221 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:49
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Elintason nousu
« Vastaus #180 : 1.11.2018 kello on 21:04 »
Kuten olen sanonut, en kommentoi juttujasi Mauton. Toivon että kunnioitat näkemystäni ja toimit vastaavasti. Kiitos jo etukäteen.

Kirjoitat, kuin minun kynälläni.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:57
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Elintason nousu
« Vastaus #181 : 1.11.2018 kello on 21:05 »
Ollaan katkeria kun tuo tienaa enemmän, eikä mietitä miten pääsisin samaan.

Näinhän se yleensä on, ihan kuin se toisen enempi olisi jollain tapaa itseltä pois :-\

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:28.03.2024 kello on 20:55
Vs: Elintason nousu
« Vastaus #182 : 1.11.2018 kello on 21:08 »
Kuten olen sanonut, en kommentoi juttujasi Mauton. Toivon että kunnioitat näkemystäni ja toimit vastaavasti. Kiitos jo etukäteen.
Sääntö 9?
Toimin itse kuten parhaaksi katson. Muiden näkemykset ei koske minua.
Harvinaista että vastaan etukäteen kiiteltyihin, kun kiitokset on tulleet vastaamatta.
Pysyttäisiinkö asiassa?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:17
Vs: Elintason nousu
« Vastaus #183 : 2.11.2018 kello on 10:17 »
Kirjoitat, kuin minun kynälläni.

Pitää vaan muistaa, että erottaa näkemyksen ja silmittömän vihan toisistaan.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:32
  • Oululainen terwaporwari
Vs: Elintason nousu
« Vastaus #184 : 2.11.2018 kello on 10:37 »
Minulla on lähipiirissä neljä miljonääriä enkä ole heille kateellinen.Tiedän mitä se on vaatinut kyseisiltä henkilöiltä ja myös heidän perheiltään.Joskus on varmaan nukuttu selkä kaarella,ja jännitetty kuinka käy.Yhteistä näille kaikille on kova työnteko ja riskinottokyky.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:11.03.2024 kello on 20:20
  • Tekniikan diletantti
Vs: Elintason nousu
« Vastaus #185 : 2.11.2018 kello on 10:43 »
Sääntö 9?
Toimin itse kuten parhaaksi katson. Muiden näkemykset ei koske minua.
Harvinaista että vastaan etukäteen kiiteltyihin, kun kiitokset on tulleet vastaamatta.
Pysyttäisiinkö asiassa?

Kunnioituksen puutteesta, piilota tämän jäsenen ... kun kunnia menee niin maine kasvaa. Ole tyytyväinen itseesi,  epäsosiaalinen media toimii. Hyvästi Mauton. Et ollu mukana jutussa. Toivotan hyvää loppuelämää sinulle, vaikkei se helppo olekkaan.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:40
Vs: Elintason nousu
« Vastaus #186 : 2.11.2018 kello on 13:14 »
Toivotan hyvää loppuelämää sinulle, vaikkei se helppo olekkaan.
Taijat tuntea hepun.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:11.03.2024 kello on 20:20
  • Tekniikan diletantti
Vs: Elintason nousu
« Vastaus #187 : 2.11.2018 kello on 13:21 »
Taijat tuntea hepun.

Ei, en tunne. Päättelin vaan...

Toisaalta helppoa, elämä vai toivottaminen. Tämähän jäi kirjoituksessani tulkinnanvaraiseksi .

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Elintason nousu
« Vastaus #188 : 2.11.2018 kello on 14:23 »
Kohitsen nousee, kun tekee töitä eikä surkuttele menneitä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:28.03.2024 kello on 20:55
Vs: Elintason nousu
« Vastaus #189 : 2.11.2018 kello on 15:54 »
Kunnioituksen puutteesta, piilota tämän jäsenen ... kun kunnia menee niin maine kasvaa. Ole tyytyväinen itseesi,  epäsosiaalinen media toimii. Hyvästi Mauton. Et ollu mukana jutussa. Toivotan hyvää loppuelämää sinulle, vaikkei se helppo olekkaan.
Helpottiko avautuminen oloa?
En ole kenenkään kunnioitusta kaipaamassa. Olettaisin tietäväni oman elämäni paremmin kuin satunnainen nettikirjoittelija. Pärjään muiden ja varsinkin itseni kanssa mainiosti.  ;D
Kiitos toivotuksesta. Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:27
  • Callengr
Vs: Elintason nousu
« Vastaus #190 : 2.11.2018 kello on 16:36 »
Helpottiko avautuminen oloa?
En ole kenenkään kunnioitusta kaipaamassa. Olettaisin tietäväni oman elämäni paremmin kuin satunnainen nettikirjoittelija. Pärjään muiden ja varsinkin itseni kanssa mainiosti.  ;D
Kiitos toivotuksesta. Thumb

Sen kyllä uskon,muut vaan ei oikein tunnu pärjäävän kanssasi. Kumpien kuuluu katsoa peiliin,en tiedä enkä välitä.Piti vaan tuoda kantani esiin.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:40
Vs: Elintason nousu
« Vastaus #191 : 2.11.2018 kello on 16:53 »
Kumpien kuuluu katsoa peiliin,en tiedä enkä välitä.Piti vaan tuoda kantani esiin.
Sehän on toisten vika jos itte pitää kehua.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:11.03.2024 kello on 20:20
  • Tekniikan diletantti
Vs: Elintason nousu
« Vastaus #192 : 2.11.2018 kello on 19:01 »
Sen kyllä uskon,muut vaan ei oikein tunnu pärjäävän kanssasi. Kumpien kuuluu katsoa peiliin,en tiedä enkä välitä.Piti vaan tuoda kantani esiin.

Mutta vois se kokeilla lukutaitoa joskus. Eihän kyse ollut kunnioituksesta häntä kohtaan, eikä hyvän loppuelämän toivottaminenkaan siksi ollut helppoa.
Yksi rivi tekstiä eikä se osannut lukea. Molemmat asiakohdat se ymmärsi väärin.  Ihan vaan ylläpidolle tiedoksi, lopetan tämän tähän edes näin muitten kopiomien juttujen osalta. Minulle Mautonta ei enään ole. Kärsikää tyypistä jotka jaksatte. Mutta osaltani tämä juttu meni jo...

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:28.03.2024 kello on 20:55
Vs: Elintason nousu
« Vastaus #193 : 2.11.2018 kello on 19:05 »
Mutta vois se kokeilla lukutaitoa joskus. Eihän kyse ollut kunnioituksesta häntä kohtaan, eikä hyvän loppuelämän toivottaminenkaan siksi ollut helppoa.
Yksi rivi tekstiä eikä se osannut lukea. Molemmat asiakohdat se ymmärsi väärin.  Ihan vaan ylläpidolle tiedoksi, lopetan tämän tähän edes näin muitten kopiomien juttujen osalta. Minulle Mautonta ei enään ole. Kärsikää tyypistä jotka jaksatte. Mutta osaltani tämä juttu meni jo...
Jopas on nyt vaikeaa. :laugh:
Yhtään näppärää sanakäännettä ei ollut edes.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: Elintason nousu
« Vastaus #194 : 3.11.2018 kello on 10:51 »
Aika pitkälle näinhän se Suomessa onnneksi menee, mutta silti toisella voi syntyessään olla ne lähtökohdat esim. vanhempiensa puolelta ihan erilaiset, joka väistämättä myös vaikuttaa niihin jälkikasvun potentiaalisiin mahdollisuuksiin. Ei silti, onhan tuota moni heikohkoistakin lähtökohdista ponnistanut ihan maailman maineeseen saakka, ja taas vastaavasti toinen tuhonnut perintönä saamansa vanhempiensa työn hyvinkin totaalisesti. Eli mikään säännönmukainen automaattihan tuo ei tosiaankaan ole, mutta varmasti vaatii siltä heikommalta "starttipaikalta" enempi työtä ponnistaa samoihin asemiin mihin toinen parempiosainen about saatellaan jo valmiiksi 8)
Vanhempien valintoihin on hankalampi puuttua Siwan voi hyllyssä ollessa. Mautoilijan kirjoituksesta samaa mieltä Thumb