Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Kaasupulloadapterit Euroopan matkalle?
K.E.V:
Itse noin kesäaikaan kulkijana olen todennut että 2x11 kiloa on riittävä. Taas talvikiertäjät varmaan kaipaavat noita. Varsinkin mikäli ovat pois sähköverkon ulottuvilta Thumb
Alan:
Sama havainto. Ajattelin nyt lähteä kahden sakupullon kanssa reissuun, ja tuottaa ne täysinä takaisin.
On hiukkasen halvempaa ja onpahan sitten kotona tai mökillä yksi varapullo olemassa, kun mulla niitä kuitenkin on pari ylimääräistä kertynyt.
Ja jos sattuu, että reilun 7 viikon reissussa, minkä auto tekee, molemmat pullot loppuu, niin saapahan Saksasta lisää, kun viimeinen viikko autolla menee siellä.
"Masi":
Tuo on kanssa edullinen ostospaikka kaikille kaasu asioille.
Toimittaa myös suomeen. Muunmuuassa aikaisemmin mainittu Timo näkyy ostaneen vehkeensä tuolta.
http://www.vanmeenen.com/LPG-autogas-Vlaanderen/lpg-camper-motorhomes/index.htm
Captainkidd:
Tässä pari kuvaa erilaisista adaptereista, joilla voi täyttää sekä suomalaisen, että saksalaisen sivuventtiilipullon sa LPG -GPL nestekaasua ( propaani/butaani) , samaa kuin tavallisissa karavaanareiden käyttämissä kaasupulloissa.
Roksis:
2008 tilasin adapterin sinulta ja hyvin toimi. Siis tiivisteet paikallaan. Ensi talvena taitaa olla seuravien "testien" aika.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta