Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
TomTom
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: krtek - 30.06.2012 kello on 22:36 ---Kohta tuntuu sille ettei kannata päivittää nykyistä laitetta vaan kannattaa hankkia uusi kun kartat happanee.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo uusi Start 60 vaikuttaa mielenkiintoiselta, kuusi tuumaisena jo verraten iso ja jos tuohon lehtiartikkeliin on uskomista niin tuossa ei tarvitse enää maksaa karttapäivityksistä kään.
http://www.mbnet.fi/artikkeli/ajankohtaiset/uudet_tuotteet/huononakoisten_navigaattorissa_on_elinikaiset_karttapaivitykset
Roksis:
Navia olen kattellut ja Garmin Nüvi kiinnostaa, kun joihinkin malleihin saa elinikäiset päivitykset samaan hintaan. Kun kysyin liikkeestä tarkoittaako tuo elinikäinen laitetta vai ostajaa. Vastauksen varmaan arvaattekin. >:(
ihaa:
Onneksi tuo TomTom on yleinen merkki navigaattori rintamalla joten lähes jokaisella tutulla sellainen löytyy ja niin löytyi myös serkulta jonka johtoa lainaamalla sain päivitettyä tuon GO720:sen kateissa olleen GPS:n takaisin joten vielä saa vanha laite jatkaa taivaltaan.
Outoa vaan silti että ykskaks voi navin GPS seota, tästä oppineena tulee myöhemmin pidettyä aina navin ja tietokoneen johtoa mukana.
harrastelija:
Minulla on vanhempi TomTom ja uusi Garmin Nuvi 2585TV.
Mulla teki tuo uusi Garmin myös kerran niin että näytti n. 50-100 m pieleen sijainnin. Se kyllä korjaantui itsekseen jossain välissä. Tomppa on minusta paljon mukavampi laite käyttää (tottumus), ja sen puheopastus on monta pykälää sujuvampaa kuin uudessa Garminissa (ärrävikainen "Mikko" huvittaa ainakin hetken aikaa). Harmittaa että tuli vaihdettua merkkiä. Tompan karttapäivitykset on kyllä turhan kalliita.
vesako:
On ruvennu tuo vanha tomtom one kiukuttelemaan.
Eilenkin kaupungissa näytti kartalta jotta kortteli
pitää kiertää ja sitten matkaa jatkaa. :D
Tänään taas oli eri mieltä kanssani, ja väärässä.
Mikäs olisi sopiva, edullinen ja toimintavarma
sen tilalle.? Kotimaan kartat riittää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta