Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Naisten vuoro..
aaoulusta:
Winemakeria komppaan! ite olen mielestäni livenä sopivasti ulospäin suuntautunut ja pääsen juttuun aikas helposti kunhan vain pääsen jyvälle mistä keskustellaan ja jos aihe ei kiinnosta niin kylypiä rytkyttelen iha itekseni.. ::)
0yxxy0:
Naisten vuorosta en tiedä mutta ite kun miesten saunavuorolla käynyt niin itestäkin aika paljon riippuu miten ottaa kantaa keskusteluihin, välillä kuuntelen välillä porisen. Ei oo tarvinnut vetää hernettä nenään koskaan. ;D ;D
Alan:
Saunakeskustelut ovat kotimaan matkailun huippuhetkiä; saunassa ihminen on rehellisimmillään. Kausipaikkalaisten keskelle SFC-alueelle pölähtänyt tuntematon tarkkailija Allan kuuntelee, yllyttää keskustelua ja tekee havaintojaan. Kaljoo juo tietysti, kun muut yhden minä kolme tai neljä. ;D Parhaille paikoille palaa seuraavinakin kesinä, piipahtaakseen vaan ei jäädäkseen.
Anteeksi off topicci, en tiiä naisten saunavuoroista mitään. Ja hyvä niin kai.
Weicco:
Sammoo hommoo 3-4 tölkkiä mukana saunaan mennessä. Kuuntellee ja jos aihetta niin kyselee. Joskus aloittelee juttujaki Mutta jos huomaa että vakio porukka on ylimielistä tai muuten nokka pystyssä väkeä niin sitten aletaan pistään juttuihin vähän lapin lisää jotta saadaan jo ennestään katkerasti suhtautuvat vakio porukat vielä katkeroituneeksi. Pääsääntöisesti eli 98% paikoista on hyvin mennyt.
kuusaan.matti:
Olipa hyvä keskustelun aihe!
Monesti yleisessä saunassa ollaan ihan hiljaa, tai sitten kun saa keskustelun aikaiseksi niin meteli on melkoinen!
Ite olen pyrkinyt keskusteluita avaamaan juuri tuon takia, mukavia kavereita ja yhteisiä juttujakin on löytynyt.
Sattu tutuille hiljaisille veljeksillekkin, että olivat kaukana kotoa Oulun Cumuluksen saunassa kaksistaan ja vasta suihkussa huomasivat, notta velipoikia ollaan. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta