Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Hauskaa Pääsiäistä Orgilaiset !
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 5.04.2012 kello on 08:18 --- Näinhän siinä kävi ! ;D
--- Lainaus päättyy ---
Lidilissä on kotimaisia kananmunia hyllyt väärällään. Niin ja vielä rääkkäämättömmän kanan takapuolesta tulleita. :D
Munia, mämmiä ja lammasta. Rahkapiirakkaa ja pashaa. Siitä se lähttöö. ;D ;D
Alan:
^
Meinaakko höpötellä piäsiäisen kuívin suin???
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 5.04.2012 kello on 12:41 ---^
Meinaakko höpötellä piäsiäisen kuívin suin???
--- Lainaus päättyy ---
En. Aikoinaan emäntä napsutti jonniin joutavaa. Emäntä lähti (onneksi), eikä suukaan kuivuttaan napsa. Hyvä näin. :D ;D
Minttua ja Carilloa hain. ...Varalle... ;D
Alan:
^
No mittee oot varannut.
Mulla on punaviinin ja oluen lisäksi litrainen pullo Pernod'ta, saas nähdä saadaanko velipojan kanssa se nautittua. 45%. Vedellä ja jäillä juuaan, jos rupiaa tökkimään niin colalla.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 5.04.2012 kello on 12:50 ---^
No mittee oot varannut.
Mulla on punaviinin ja oluen lisäksi litrainen pullo Pernod'ta, saas nähdä saadaanko velipojan kanssa se nautittua. 45%. Vedellä ja jäillä juuaan, jos rupiaa tökkimään niin colalla.
--- Lainaus päättyy ---
Niin, ostin minä emännälle punkkuakin muutaman putellin. Minä kun en niistä mitään ymmärrä, niin katsoin että hinta on alle kympin ja taniini pitoisuus alhainen. Liekkö mennyt edes sinne päin. Pääsiäiskaljaa jääkaappiin vielä, no en minä niistä tykkää, mutta kun on pääsiäinen ja joku on ne keksinyt, niin särvettävä on. Onhan se Fiiliskukan baarikaappikin käytössä ;)
Eikös se Pernold ole sitä evästä joka juodaan velipojan emännän kanssa. On vain varottava ettei käy muniin kiinni, enkä tarkoita pääsiäismunia. ;D ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta