Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Kesärenkaiden hankintapaikat

<< < (20/34) > >>

Leader dog:
Niin se vaan Nuukialainen avainhenkilökin löysi parempaa tekemistä.

http://www.kauppalehti.fi/uutiset/nokian-renkaat-menetti-avainjohtajansa-kiinaan/EyU2yiht?ref=iltalehti:663f&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=boksi&utm_campaign=AlmaInternal&_ga=1.113725127.15809295.1409977903

Kohta saadaan lisää laatua halvalla.

K.E.V:
Puhu vaan omasta puolestasi  ;D

Aakku:
Ketkä omistavat Suomen kivijalkaliikkeet.. .?

Vianor on kaiketi suomalaisen Nokian ketju. Euromaster on käsittääkseni ranskalaisen Michelinin omistama ja Rengasmaailman omistaa saksalainen Continental.
No saavat työntekijät sentään palkkansa Suomeen, mutta yhtiön tulos menee ties minne.

Leader dog:
Niin kauan kuin viisaaksi tulleet päättäjämme mättää euroja ulos , niin miksi ei tavallinen kansa voisi ostaa tuotteensa ulkoa, kun sen edullisemmin sieltä sää. Hurkastelu ei auta .  :o

Arska:
No mä en tilaile renkaita netistä kun ei ole tarvis,mulla on renkaat rengashotellissa ja korjaamo  uusii ne jos on tarpeellista. Ei tartte vaivaa nähdä renkaitten takia. enkä tosiaan vaadi mitään continentalia alle,mutta sopimus on jos nokialaiset erehtyvät laittamaan niin mun ei tartte maksaa niitä,sen verran huonot kokemukset niistä on etten niistä maksa mitään,ilmaiseksi otan köyhä kun olen.

Sent from my iPad using Tapatalk

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View