Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Kesärenkaiden hankintapaikat
-------:
No löysin käytetyt hakkapeliita 7 renkaat. Viime talvena ollut alla ja kaikki kumi purseet paikoillaan. Saan ne vaunun alle talveksi. Halvallaku sain..
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: Leader dog - 7.10.2015 kello on 19:23 ---Tuosta tulikin mieleeni, että tyttären toisessa autossa Corolla Versossa oli juuri Ässän pinnoittamat kumit....ilmakos kun auto tuli juurikin Lammilta.
No renkaat ajoivat täysin asiansa. ;)
--- Lainaus päättyy ---
raskaalla puolella pinnoitaminen on arkipäivää. tosin siellä katsotaan rungon ikä ja onko jo kerran pinnoitettu. henkilö auto puolella taitaa tulla rungon ikä vastaan uudelleen pinoituksessa jonka takia se on vähäistä. ja perus renkaissa ei ole hinta eroa tilaako netistä vai koko paketti rengasliikeestä, mutta jos tarvitsee jotain erikoista kokoa tai muuta voi säästää satasia.
Leader dog:
Nyt lienee parasta aikaa muuten hommata kesäkumit, ainakin hinnan takia. Thumb
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 7.10.2015 kello on 19:54 ---ja perus renkaissa ei ole hinta eroa tilaako netistä vai koko paketti rengasliikeestä, mutta jos tarvitsee jotain erikoista kokoa tai muuta voi säästää satasia.
--- Lainaus päättyy ---
Netin kautta saa myös haluamansa valmistajan kumin, jota se paikallinen rengasliike ei myy Thumb
Aakku:
Mulla on tällaisia kummia tapoja, että ostan Rengas-onlinesta pari rengasta kerralla. Pari rengasta on minimiraja ilman postituskuluja.
Niin ja sen verran vanhanaikainen olen, että pinnattuja en osta. Minun pitää tietää missä käytössä ja missä noiden pinnattujen runkoja on säilytetty.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta