Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Kesärenkaiden hankintapaikat

<< < (10/34) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Leader dog -  6.10.2015     kello on 14:38 ---Oletteko tarkistaneet lääkitystänne viimeaikona?. :P

--- Lainaus päättyy ---

Eikö se lukema vuotta tarkoittanutkaan, no ainakin kaksi viimmeistä tarkoitti.  ;)

Leader dog:
Olisko viikko ja vuosi?. ;)

Leader dog:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  6.10.2015     kello on 14:41 ---Tuolta minä ostan,palvelu Thumb
http://www.juhapoikonen.fi/

--- Lainaus päättyy ---

Minulla ei ole väliä paikalla mistä kumit tulee, kunhan saan omasta mielestä sopivasti. Esim. vaimon citymaasturin kumit tuli Helsingistä.

Btw.mm. joskus olen ostanut kumit Kummipojilta Palokasta.

K.E.V:
Itse ostan suomesta, suomalaiselta yrittäjältä ei muuta väliä.  Thumb

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  6.10.2015     kello on 15:17 ---Itse ostan suomesta, suomalaiselta yrittäjältä ei muuta väliä.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Ja se yrittäjän tuoma lisäarvo tähän kuvioon on ... mikä? Toki jos hän valmistaa niitä kumeja, on tilanne toinen, mutta... ::)

Tai voihan sen ajatella niinkin että minä työllistän kotimaisia kuljetusyrittäjiä kun tilaan sen 4kpl kumeja kotiovelle vs. että tuo rengasyrittäjä tilaa sen 400kpl kumeja omaan varastoonsa. Ja ihan samalla tavalla se rengasyrittäjä saa sen oman siivunsa siitä tekemästään työstä kun äheltää nuo omat kuminikin vanteille. Eli palkka tulee oikeasti tehdystä työstä, ei pelkästä tavaran varastossa seisottamisesta 8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View