Sekalaiset > karavaanari.org tiedottaa

Galleriasta

<< < (3/4) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Hyvin pelitti ja toimi samoin kun ennenkin. Kiitoksia, vaikka en kerennyt maksaakkaan.

K.E.V:
Kokeilin kännyllä, hyvin pelitti. Ruoka osioon tökkäsin vanhan juhannuseväsmuiston

ihaa:
Joskohan muutkin alkaisi kiinnostumaan lisäämään autostaan/vaunustaan kuvia omaan galleriaansa ?

Ei jymmärrä ::)

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.04.2012     kello on 22:05 ---Joskohan muutkin alkaisi kiinnostumaan lisäämään autostaan/vaunustaan kuvia omaan galleriaansa ?

--- Lainaus päättyy ---

Kun säännöllisesti muistuttelet niin eiköhän noitakin vähitellen. Vaan kun tuossa omassa autossa ei nyt ole erityistä niin mieluummin sitä reissukuvia lisäilee. Tuunauksista tietenkin voisi jotain laittaa, kunhan nitä ilmestyy.

ihaa:
Juu sen takiahan minä muistuttelen, juurikin nuo ennen ja jälkeen otetut kuvat kiinnostavat minua ja kyllä luulisin muitakin kiinnostavan nähdä millaisella itse kukin liikuskelee, toki tuo perusgalleriakin on mutta nyt täällä jokaisella on oma kuvakansionsa.

Ja tuo sun Hymer on sen verran harvinainen malli jotta ei löydy edes nettikaravaanista kuvia, olen kokeillut. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View