Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Lukkopesistä
retsasung52:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 1.04.2012 kello on 17:21 ---
Löytyykö tästä varaosia tai jopa kokonainen lukko?
http://www.reimo.com/fin/D-tarvikkeet/DR-matkailuautotekniikka/DRS-lukot/
--- Lainaus päättyy ---
Juuri sellaista viritelmää joka autossani on en noista kuvista löytänyt, irrallista lukkosylinteriä siihen tuskin saa joten kai tässä pitää olla yhteyksissä maahantuojaan. Tietäähän se taas yhtä lisä avainta. Oudoksuttaa vaan se, että kaksi lukkoa lopettaa toimimasta saman aikaisesti ?
Ossi66:
Voiko vika olla avaimessa? jos vaikka vääntynyt taskussa kieroksi. Kokeile toisella avaimella.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: retsasung52 - 1.04.2012 kello on 18:55 ---Juuri sellaista viritelmää joka autossani on en noista kuvista löytänyt, irrallista lukkosylinteriä siihen tuskin saa joten kai tässä pitää olla yhteyksissä maahantuojaan.
--- Lainaus päättyy ---
Minä sain Hymeriin, kun vesisäiliön korkki oli rikki. Uusi korkki, mun avaimelle sarjoitettu lukkopesä ja rahti maksoi hurjat 40 euroa, tuli kolmessa viikossa. Helsinkiläinen Hymer-edustaja hoiti homman.
olalaa:
Mahtaisiko NELJÄYSITÄ (rookerlla löytyä) sopiva.Kannataa ainakin kysyä ;)
88k5:
Itse olen joistain vehkeistä korjaillut tarkertelivia lukkoja. Ilmeisesti jäätyneisiin avainpesää väkisin työnnetty avainta; messinkiset haitat kuluneet kynnyksille ja tarkertelevat toisiinsa. Purku osiksi ja hiennolla viilalla kynnykset pois - kaikki osat pesin ultraäänipesukonees sa (á la Lidl). Aseöljyn kera kasaus ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta