rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Cramer salkkugrilli  (Luettu 152039 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.07.2021 kello on 13:48
Vs: Cramer salkkugrilli
« Vastaus #90 : 25.06.2013 kello on 22:07 »
Nyt onnellinen Cramerin omistaja. Kunhan vielä saan sen toiselta puolen Suomea. Mutta hyvää kannattaa odottaa-noudan
kun käyn sielläpäin. Tori.fi:stä löytyi. Vanha pariskunta joka aiemmin vaunuillut. Kaupan ohessa ois ollut myynnissä myös omakotitalo!
 :D No se jäi kyllä ostamatta.

Oisit etes tarjonnu siitä torpasta jotaki  ;D Ei kai vain tykänneet huonoa, kun pelekän gramerin ostit  :D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 6.12.2023 kello on 22:31
  • Koiria ja reissaajia
Vs: Cramer salkkugrilli
« Vastaus #91 : 25.06.2013 kello on 22:58 »
Oisit etes tarjonnu siitä torpasta jotaki  ;D Ei kai vain tykänneet huonoa, kun pelekän gramerin ostit  :D
No pitäiskö tarjota se kymppi jonka tinkasin? Jos se sitten lähtis jo kaupan päälle? ;D

  • Vieras
  • Vs: Cramer salkkugrilli
    « Vastaus #92 : 26.06.2013 kello on 06:16 »
    Meinasin myös aikoinaan värkätä rosterista etuseinän (kunnollisen) kiinnitys ois ollut niihin valupäätyihin. Jäi tekemättä, kunnon folio ajoi sen asian jotta peltiä ei tarvinnut.
    Minä olen tilkinnyt sen Cramerin päälly puolen foliolla kun tuntuu sieltä hukkaavan paljon lämpöä.Mulla on 2 liesinen Cramer.Hyvin sillä herkut valmistuu.Lohi ehkä parraan makuista cramerilla tehtynä.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:29.04.2024 kello on 08:15
    • AUDI Q5 quotro 2.o Tdi Renaut clio vm 15 Hobby540
    Vs: Cramer salkkugrilli
    « Vastaus #93 : 28.06.2013 kello on 12:41 »
    Kyllä on monipuolinen tuo Cramer grilli ja helppo pitää puhtaana.Viimeisin kokeilu irtopaisto parila keittolevyjen päälle niin siinä kunnon pihvit kypsyi hienosti.värikin tuli ihan kun parilalla paistettu jota ei pihveihin muuten saa normaali paisto paikassa Thumb

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: Cramer salkkugrilli
    « Vastaus #94 : 28.06.2013 kello on 12:50 »
    Kyllä on monipuolinen tuo Cramer grilli ja helppo pitää puhtaana.Viimeisin kokeilu irtopaisto parila keittolevyjen päälle niin siinä kunnon pihvit kypsyi hienosti.värikin tuli ihan kun parilalla paistettu jota ei pihveihin muuten saa normaali paisto paikassa Thumb
      Valurauta parila ehdoton,itse käytän rengaspolttimella !!

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:05
    • Kulkija
    Vs: Cramer salkkugrilli
    « Vastaus #95 : 28.06.2013 kello on 13:37 »
    Minä olen tilkinnyt sen Cramerin päälly puolen foliolla kun tuntuu sieltä hukkaavan paljon lämpöä.Mulla on 2 liesinen Cramer.Hyvin sillä herkut valmistuu.Lohi ehkä parraan makuista cramerilla tehtynä.

    Millainen resetti sulla on lohelle, miten paistoaika ym? Voisi kokeilla joskus, aiemmin olen suunnitellut mutta on jäänyt.

  • Vieras
  • Vs: Cramer salkkugrilli
    « Vastaus #96 : 28.06.2013 kello on 16:41 »
    Millainen resetti sulla on lohelle, miten paistoaika ym? Voisi kokeilla joskus, aiemmin olen suunnitellut mutta on jäänyt.
    Ei muutakun suolaa ja pippuri rouhetta päälle.
    Puolivälille lykänny ja ottanu pois kun siltä tuntuu.Aikaa en tiijä kun en ole koskaan katsellu. ;D
    Ja valmiista lohisiivusta olen tehny ja joskus ostanu koko taimenen ja sen fileoinu.
    Lohi maistuu mun suuhun paremmin.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Cramer salkkugrilli
    « Vastaus #97 : 28.06.2013 kello on 17:11 »
    Itse laitan suolaa ja alimmalle tasolle,ei kuivu,niin paljon ;)Ja aikaa en tiedä,mutta ottaa sit pois kun kypsä :D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:29
    • Kotkan poikii ilman siipii
    Vs: Cramer salkkugrilli
    « Vastaus #98 : 28.06.2013 kello on 21:48 »
    Mulla on joku crameri,jota olen kerran kokeillut enkä toiste varmaan kokeile. 4 pihviä ei meinannut millään kypsyä,joten loppujen lopuksi tein nuotion jolla sain ne kypsäksi. Tuo matka-auton uunikin on meille turhake jolla ME ei tehdä mitään,viime kesänä yritin sitä irroittaa mutten keksinyt mistä se kiinnitetty. Olisin laittanut mikron tilalle

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Cramer salkkugrilli
    « Vastaus #99 : 28.06.2013 kello on 22:08 »
    Kyllä cramerissa pihvit kypsyy tosi hyvin,kunhan ei laita liian ylös jotta pääsevät palamaan,ja kuivumaan ;)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:29
    • Kotkan poikii ilman siipii
    Vs: Cramer salkkugrilli
    « Vastaus #100 : 28.06.2013 kello on 22:23 »
    Kyllä cramerissa pihvit kypsyy tosi hyvin,kunhan ei laita liian ylös jotta pääsevät palamaan,ja kuivumaan ;)
    No tuohon en oikein usko,mutta kai sitä toisenkin kerran täytyy kokeilla. Joskus,kenties

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:32
    • Autossa on pyörät
    Vs: Cramer salkkugrilli
    « Vastaus #101 : 28.06.2013 kello on 22:35 »
    Kypsyy erittäin hyvin, ensin haetaan ylhäällä pinta ja sitten siirretään alemmas kypsymään. Riippuen lihasta.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 6.12.2023 kello on 22:31
    • Koiria ja reissaajia
    Vs: Cramer salkkugrilli
    « Vastaus #102 : 28.06.2013 kello on 22:38 »
    Kiitos kaikista vinkeistä-kiva alkaa opettelemaan kunhan saan sen grilllin. Nyt jo kotona kaasugrilli ja en tosiaan ole taitaja. Siksi mukava lukea tätä ketjua  Thumb

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:11
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Cramer salkkugrilli
    « Vastaus #103 : 28.06.2013 kello on 23:05 »
    Tuo matka-auton uunikin on meille turhake jolla ME ei tehdä mitään,viime kesänä yritin sitä irroittaa mutten keksinyt mistä se kiinnitetty. Olisin laittanut mikron tilalle

    Kokeile vielä jos saat sen uunin pois. Voisin ostaa sen sitten sinulta. Meillä kun tuo matkailu on enempi rospuutan ja pakkasen aikana. Fiiliskukan uuni on himan karvalakki malli.  :D

  • Vieras
  • Vs: Cramer salkkugrilli
    « Vastaus #104 : 28.06.2013 kello on 23:20 »
    Fiiliskukan uuni on himan karvalakki malli.  :D

    On se siihen aikaan ollut kuitenkin ihan ehtaa juppi mallia, eikös se ollut lähemmäs 400 000 mummelin markkaa ?