Tekniikkakeskustelut > Liedet ja uunit
Cramer salkkugrilli
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 24.06.2021 kello on 13:10 ---Vuodelta 2018.
Nyt sitten odotan että osoitat ettei kuvakaappauksen tieto enää pidä paikkaansa, sekä milloin ja kenen toimesta se on muuttunut.
Ps. "Ei kiinnosta" ei ole vastaus.
--- Lainaus päättyy ---
Vai vanha kuva "todisteena". Tämähän lisää uskottavuuttasi. Vastaan mitä huvittaa. Etukäteismääräystä et voi antaa.
Minun ei tarvitse todistaa mitään, koska en väitä mitään. Letkun pituuskeskustelu on mutua niin kauan kun voimassa oleva määräys esitetään. Sen luulisi olevan viranomaisten toimesta esillä. Tukes mainitsee vain 1.2m. Asiasta et sinäkään tiedä kun vanhaa kuvaa esittelet. Kädettömyyttä liikkeellä monella suunnalla.
posilo:
--- Lainaus käyttäjältä: mike - 23.06.2021 kello on 15:38 ---Nimenomaan ulkokäytössä ei rajaa pituudella! Näin olen käsittänyt. Kyllä joku kohta varmasti kertoo jos olen väärässä!
--- Lainaus päättyy ---
Tuo kommentti tuli suoraan AGA:n tutulta edustajalta, joka on elämäntyönsä tehnyt kaasulaitteiden kanssa.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 24.06.2021 kello on 14:43 --- Letkun pituuskeskustelu on mutua niin kauan kun voimassa oleva määräys esitetään.
--- Lainaus päättyy ---
Niin mutta....
Keittiön nurkassa sen letkun pituus saa olla 1.2m, muusta ei ole määräyksiä.
posilo:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 24.06.2021 kello on 16:55 ---Niin mutta....
Keittiön nurkassa sen letkun pituus saa olla 1.2m, muusta ei ole määräyksiä.
--- Lainaus päättyy ---
Palaamme asiaan. Pyysin AGA:lta voimassaolevat, viranomaisten sääntöihin ja velvoittaviin määräyksiin perustuvat ohjeet.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: posilo - 24.06.2021 kello on 17:11 ---Palaamme asiaan. Pyysin AGA:lta voimassaolevat, viranomaisten sääntöihin ja velvoittaviin määräyksiin perustuvat ohjeet.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä kuulostaa hyvältä...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta