Tekniikkakeskustelut > Liedet ja uunit

Cramer salkkugrilli

<< < (76/94) > >>

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 23.06.2021     kello on 18:19 ---En voi mitään että tukes muuttaa sivustonsa rakennetta, enkä sille että joku on kädetön.
Mutta tässä kuvakaappaus kyseisestä kohdasta.
--- Lainaus päättyy ---
Luetun ymmärtäminenkin on hyvä taito pätemisentarpeen lisäksi.

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 23.06.2021     kello on 17:37 ---Hetken etsin tukesin sivulta. Eipä asia niinpaljon kiinnosta että suuremmin aikaani siihen tuhlaisin.

--- Lainaus päättyy ---

pouhe:
Asia ei kiinnosta, mutta vänkääminen kiinnostaa.👎

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 23.06.2021     kello on 19:48 ---Asia ei kiinnosta, mutta vänkääminen kiinnostaa.👎

--- Lainaus päättyy ---
Keskusteluhalunne ilahduttaa minua suuresti. Thumb
Asia ei kiinnosta minua kun normiletku riittää grillille mainiosti. Se kiinnostaa että jääkö mututieto totuudeksi. Joka väittää, on todistettava väitteensä.

K.E.V:
On hyvä olla pitkä letku. Itselläkin 3 metriä ja rapiat. Laitoin jo ajat sitten kun tuo 1.2 metrin luulo oli kaikkien huulilla. Ei nääs tarttenut grillata etuteltassa kun letku riitti viemään grillin lailliseen paikkaan.
Ja tuolle vääntämiselle ei voi edes nauraa enää.
Ensin ulvottiin julkisesti ettei sfc voi kieltää pitempää ja nyt ettei sfc voi sallia pitempää......
Jokatapauksessa ulkokäytössä saa olla pitempi kuin kummitteleva 1.2m
Joka muuta väittää esittäköön asiasta mustaa valkoisella.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 23.06.2021     kello on 20:32 ---Keskusteluhalunne ilahduttaa minua suuresti. Thumb
Asia ei kiinnosta minua kun normiletku riittää grillille mainiosti. Se kiinnostaa että jääkö mututieto totuudeksi. Joka väittää, on todistettava väitteensä.

--- Lainaus päättyy ---

Tämäkin menee sun mielestä mutuosastoon:
https://karavaanari.org/index.php/topic,420.msg417760.html#msg417760

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View