Tekniikkakeskustelut > Liedet ja uunit
Cramer salkkugrilli
mike:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 27.06.2018 kello on 20:46 ---En ole vehjettä nähnyt mutta ilmamäärällä on vain yksi oikea arvo, ei sitä säädellä.
--- Lainaus päättyy ---
Kerroppa sit mitä varten tuo säätömahdollisuus on olemassa?
seppoko:
Mullakin on Cramer. Siinä on peltipäädyt. Paljon olen nähnyt keskusteluja, että pitäisi(?) olla alumiinipäädyt. Kertoisiko joku, mikä on se juttu, että alupäädyt olisivat niin ylivertaiset peltisiin verrattuna. Minä en osaa kuvitella sitä.
seppoko:
"Viralliselta" sivustolta kopioin tuollaisen:
--- Lainaus ---
Laitilan Rakennupelti tekee niitä http://www.laitilanrakennuspelti.fi/index.php/yhteystiedot
Soitin juuri 2-liekkiseen on varastossa, 3-liekkisestä ei ollut varma. Ovat töissä tämän viikon ja ensi viikon ovat lomalla
http://karavaanari.org/index.php/topic,7306.msg253818.html#msg253818
--- Lainaus päättyy ---
Sieltä voi kysäistä, vieläkö saa peltejä? Näin joskus hintojakin, vaan en muista.
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: mike - 27.06.2018 kello on 21:39 ---Kerroppa sit mitä varten tuo säätömahdollisuus on olemassa?
--- Lainaus päättyy ---
Siinä ei ole säätömahdollisuutta . Pellin tulee olla poltinlevyä vasten. Toimii suuttimen lukitsijana.
Joko:
Täytyy soitella. Antaisin isälle muuten töihin kotiläksyiksi mutta joutuu odotella yli kuukauden kun tais just jäädä kesälomalle. Valupäädyt varmaankin siksi että on ehkä niillä aavistuksen tukevempi??? En osaa sanoa kun kertaakaan en ole mitään vielä kokannut kummallakaan ;D Jokatapauksessa ruskareissulla tuo tulee olemaan kovassa käytössä. Ihmettelen kyllä kun esim ylläksen ykkös caravanista ei löydy minkäänlaista grillauspaikkaa alueella majoittuville eikä niitä tietenkään ole matkaparkeissakaan. Puskasta voi jopa löytää grillikodan jos jaksaa etsiä...
Kaasuletku määräys saa olla mikä lystää minulle tulee senpituinen että grilli on turvallisella etäisyydellä vaunusta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta