Tekniikkakeskustelut > Liedet ja uunit
Cramer salkkugrilli
Alan:
Ulosoton sulku on tyyppiä on tai off. Ei säädin. Joskus säätömahdollisuutta kaipaisi, mutta liekö Crameria edes suunniteltu sellaiselle.
Voisin itsekin ostaa alumiinipäätyisen kolmilevyisen Cramerin. Kaksikevyinen on käynyt pieneksi, kun lapset ovat kasvaneet. Tarjoukset yv, myös vaihto.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.06.2018 kello on 14:42 ---Ulosoton sulku on tyyppiä on tai off. Ei säädin. Joskus säätömahdollisuutta kaipaisi, mutta liekö Crameria edes suunniteltu sellaiselle.
Voisin itsekin ostaa alumiinipäätyisen kolmilevyisen Cramerin. Kaksikevyinen on käynyt pieneksi, kun lapset ovat kasvaneet. Tarjoukset yv, myös vaihto.
--- Lainaus päättyy ---
Eipä sillä säätimellä mitenkään saa siihen lisää tehoa. Jokainen lisäkikkare huonontaa varmaan vielä tilannetta. Säätöhän toimii ritilän korkeutta muuttamalla.
Minusta siis gramerin teho ei riitä oikeen mihintään mihin sitä olen yrittänyt käyttää. Siihen se on hyvä, jos käyttää uunina eli foliolla reikä umpeen ja sitten paistuu paremmin.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 27.06.2018 kello on 14:51 ---Eipä sillä säätimellä mitenkään saa siihen lisää tehoa. Jokainen lisäkikkare huonontaa varmaan vielä tilannetta. Säätöhän toimii ritilän korkeutta muuttamalla.
Minusta siis gramerin teho ei riitä oikeen mihintään mihin sitä olen yrittänyt käyttää. Siihen se on hyvä, jos käyttää uunina eli foliolla reikä umpeen ja sitten paistuu paremmin.
--- Lainaus päättyy ---
Eilen porsaanfilettä Grillasin, ruskea pinta ja hyvältä maistui
mike:
Mitäs sillä peltilipareella sit säädetään siina suutinrungossa? liekki ainakin muuttuu kun ilman saantia muuttaa!
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: mike - 27.06.2018 kello on 16:37 ---Mitäs sillä peltilipareella sit säädetään siina suutinrungossa? liekki ainakin muuttuu kun ilman saantia muuttaa!
--- Lainaus päättyy ---
Siinä tottatpsiaan on sellainen. Itse ostin käytetyn kun noista saa täälläkin lukea kahta eri mielipidettä. Toistenmielestä ehdoton ja toiset ei huoli ollenkaan. Meillä tulee enimmäkseen makkaran grillaukseen ja kuumalla kelillä siinä vois keittää perunat ettei tarvi vaunua lämmittää enempää kun se muuten kuumenee jo. Kausipaikka naapurilla on tuollainen ja kehui että perunankeitossa pitää olla kansi kattilassa muuten ei ala kiehumaan ikinä.
Olisiko jollain/saako jostain tuon etulevyn 3 liekkiseen vai pitääkö tehdä itse? suojahuppua näytti saavan esim kokkolan vaunupalvelusta mut jos jollain on ehjä ylimääräisenä niin voin ostaa pois kuleksimasta
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta