Tekniikkakeskustelut > Liedet ja uunit

Cramer salkkugrilli

<< < (43/94) > >>

eura665:
Meillä jätettiin graameri pois varustuksesta kun kyllästyin lihan hauduttamiseen. Ensikesäksi olisi tarkoitus pikku weberi ostaa tilalle, nyt loppukesä mentiin motonetin retkigrillillä joka kyllä toimii, mutta ei vakuuta laadullaan mistääb kohdin.

Lähetetty minun Che2-L11 laitteesta Tapatalkilla

Turhan Höpöttäjä:
Meillä kolmilevyinen Krameri mukana. Ei kylläkään ole käytetty. Alueilla otetaan sähkö, Liiterin uuni ulos pöydälle, siinä on paistettu lihat, kalat, kratiinit ja nisut.  Thumb

Alan:
Cramerin käyttömukavuuden kannalta on olennaista, että kulkineesta löytyy kaasun ulosotto. Pullojen kanssa turailu ei ole kivaa. Kaiken viimeisenä jotain sähkövempainta mukana kuljettaisin. Harrastan leirintämatkailua, en kerrostalokolmiolla liikkumista.  8)

Vaan tähän aiheeseen ei näy objektiivista vastausta herkästi löytyvän, kuten ei koko grilliasiaankaan. Niin on ristiriitaisia kertomukset.

kimi:
Meillä tuo kulkee mukana ja letku on kiepillä kiinnitettynä vapaana olevaan toiseen kaasupulloon. Ei tarvitse kun kiinnittää grillin pää kun grilli kasattu.
En tykkää tuosta laitteesta ja se kyllä vaihtuu johonkin muuhun kunhan hyvän löydän. Ok, tuon hyvät puolet on kuitenkin syy että kulkee mukana, valitettavasti minun mielestä se itse kokkaaminen ei ole tuolla mielekästä ja se on kuitenkin ehkä tärkein kriteeri grilliä hankkiessa.

Turhan Höpöttäjä:
Joo, kaasun ulosotto on. Ja Liiterin uuni on sisällä lieden vieressä liesituulettimen alla, kätevästi. Hienolla ilmalla nostamma sen ulos pöydälle.  ...Onhan se tietysti pöljää.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View