Tekniikkakeskustelut > Liedet ja uunit
Cramer salkkugrilli
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 1.05.2015 kello on 22:35 ---Riittääkö se kaksi paikkainen Cramer vai onko parempi olla heti kerralla kolme paikkainen Cramer .
Mistähän löytyisi helposti koko paketti ,kanan paistohäkkyrällä ja sähkövartaalla ?
--- Lainaus päättyy ---
On riittänyt pienempi meillä, 2 aikuista ja kaksi lasta. Vasta tätä isommalle porukalle kolmilevyinen.
Isompi vie enempi kaasua ja tilaa. En ole niin isoja ruokia yrittänyt tehdä että olisi tilanahtautta tullut.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: james_III - 2.05.2015 kello on 08:51 ---Suosiolla kolmepaikkanen, tuntuu olevan ainakin meillä kahdelle hengelle sopivan kokonen. Mahtuu pizzat, leivät ja pidemmät varrasjututkin paremmin, sivusta seuranneena tuntuu olevan aika rajattomat mahdollisuudet, minä kun vaan puran, kasaan ja pesen :)
--- Lainaus päättyy ---
Kolmilevyinen Raameri on postissa tulossa ;D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 1.06.2015 kello on 21:49 ---Kolmilevyinen Raameri on postissa tulossa ;D
--- Lainaus päättyy ---
Joo, sellainen on autossa mukana. Harvemmin vain tulee käytettyä, kun on monesti sähköä ja Liiterin kieroilmauuni.
janialho:
Ehdottomasti se 3 levynen, jos porukkaa 2+2 enemmän. Mun pitäs varmaan ostaa toinen 3 levynen, josko sitten riittäisi 2+6 tarpeisiin 8)
Oulaa:
Minä kun ves kielellä ootin että pääsee testaamaan uuven raamerin niin mitä vielä :o
Jostain pitää saada liitin 9103300168.
No mistä sen tähän korpeen nyt äkkiä saapi :'(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta