Tekniikkakeskustelut > Liedet ja uunit

Cramer salkkugrilli

<< < (4/94) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Totta kai voit. Se häkki on se vartaaseen tulevat leuat jotka kiristetään siipimutterilla broiskun ympärille. Broisku tuntee siinä olonsa vähintään tukalaksi.  ;)

Weicco:
Ei mullakaan tullut häkkiä mukana. Ostin sen erikseen ja sain moottorin kaupanpäälle

Amigo:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.01.2011     kello on 10:37 ---Totta kai voit. Se häkki on se vartaaseen tulevat leuat jotka kiristetään siipimutterilla broiskun ympärille. Broisku tuntee siinä olonsa vähintään tukalaksi.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Jaa no kyllä mulla ne on. Eli nyt on hyvä syy juoda kaljaa. ;D

Turhan Höpöttäjä:
Nyt minä puhuin pehmosia. Kyllä siihen vartaaseen saa sen ihan oikean häkin. Näkyy olevan sellainen, että broiskun voi laittaa siihen vaikka elävänä.  :o

Dorotea:
Ja tärkeä asia on unohdettu, ne Gramerin jalat. Siellä sisäpuolella on vastakappaleet, joihin jalat kierretään kiinni. Olen itse tehnyt siten, että vastakappaleiden ollessa kiinni jaloissa, porataan pari reikää niihin ja peltiin. Sitten popniitillä kiinni niin irtonaiset vastakappaleet ei koskaan ole hukassa. Ja jalat on helppo ruuvata kiinni.

Katsokaa mahdollisesti tämän tehdessänne, että vastakappaleet tulevat oikein päin.

P.s. Kuva lisätty.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View