Tekniikkakeskustelut > Liedet ja uunit

Cramer salkkugrilli

(1/89) > >>

Weicco:
Voisko tähän laittaa kokemuksia, käyttövinkkejä ja tuunaus vinkkejä grilliin.

Alan:
Pystyikös siihen laittamaan tehonsäätöä helposti?

sipu:
meillä on tuo salkkugrilli ollut jo ainakin kakskyt vuotta , jollei reippaasti ylikin .. hyvin on kestänyt , mut tuos oiskos noin 5v sitten isäntä sen salkun siit maalas , kun ihme ja kumma alkoi ruskeaa väriä näkyileen siin punaises maalis ..nyt on taas melkein kuin uusi ... on niin kätevä , kun siinä saa koko menuun kerralla tehtyä eikä vie paljoakaan tilaa pystyssäkään ollessa ...noist ruoka ohjeist sen vert et kaikee oon siinä tehnyt , mitä nyt hellallakin voi tehdä, mut en leivonnaisia en edes koklannut pannarin tekoa, mut lätärit tulee hyvin jos on hyvä paistinpannu  .... niin tuo allanin mainitsema  säädin juttu kiinostais minuakin ... joskus ois hyvä jos sais säädettyä sitä liekkiä siitä hieman pienenmälle  ... mut muuten on kätevä keksintö olen sen monesti todennut  :)

Weicco:
Pizzaa olen siinä tehnyt. Ensin paistanut pohjaa siinä keittolevyjen päällää jonka jälkeen siirtänyt grillipuolelle paistumaan pinnan.

vippe:
Se mitn lämmönsäädint tarvii..sitä varte voi pistää paistoksia alemmalle tasolle. Perunat yms kiehuu kätevästi jos laittaa sen alla olevan pellin ihan ylös-> menee kaikki lämpö ylös peruna kattilalle..kun potut on viitvail valmiit ni sit voiki alkaa rillaan alhaalla herkkui..ova sit yhtaikka valmiit ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View