Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tämmööttine

<< < (297/341) > >>

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Ducaatti -  7.11.2023     kello on 16:09 --- Mutta tuolla ei lukita sitä 2. kerroksen konttia.

--- Lainaus päättyy ---

Ei ne ole tavalliset konttilukot, sivusta tulee hydraalisesti nuo isot keltaiset ja kas niissä on tapit joka menevät kontin lukitusreijistä sisään molempiin kontteihin eli alin kontti on ala- ja yläreunasta kiinni, pysyy kuin tauti paikallaan.
Jutuistasi ja "tiedoistasi" päätellen et oikein ole tullut 60 luvulta nykyaikaan.

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: Ducaatti -  7.11.2023     kello on 16:12 ---

Ymmärsit tismalleen oikein, sorakuormaa ei tarvitse sitoa ylöspäin.

--- Lainaus päättyy ---

Mitään kuormaa ei tarvitse sitoa ylöspäin  paitsi jos haluaa laskea kitkan mukaan varmistamiseen.

Mullekin joskus konstaapeli oikeussalissa toitotti, että kuorma on silloin hyvin sidottu kun ajoneuvo heittää voltin ja kuormaa pysyy kyydissä.
Sanoin että onhan se silloin hyvin sidottu, mutta laki ei sellaista vaadi..

Oli oikeen erikseen mainittu tuomarin päätöksessä, että sakon kirjoittaneella poliisilla oli väärää tietoa kun väitti että pitäisi sitoa ylöspäinkin.

Ducaatti:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus -  7.11.2023     kello on 17:20 ---Mitään kuormaa ei tarvitse sitoa ylöspäin  paitsi jos haluaa laskea kitkan mukaan varmistamiseen.

Mullekin joskus konstaapeli oikeussalissa toitotti, että kuorma on silloin hyvin sidottu kun ajoneuvo heittää voltin ja kuormaa pysyy kyydissä.
Sanoin että onhan se silloin hyvin sidottu, mutta laki ei sellaista vaadi..

Oli oikeen erikseen mainittu tuomarin päätöksessä, että sakon kirjoittaneella poliisilla oli väärää tietoa kun väitti että pitäisi sitoa ylöspäinkin.

--- Lainaus päättyy ---
jänkkä jänkkä.
Jätäppä esim tukkirekasta niput sitomatta määräysten mukaan = yläkautta  ja kerrot poliisille tuota mantraasi niin näet kenellä on väärää tietoa.

Ducaatti:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" -  7.11.2023     kello on 16:49 ---Ei ne ole tavalliset konttilukot, sivusta tulee hydraalisesti nuo isot keltaiset ja kas niissä on tapit joka menevät kontin lukitusreijistä sisään molempiin kontteihin eli alin kontti on ala- ja yläreunasta kiinni, pysyy kuin tauti paikallaan.
Jutuistasi ja "tiedoistasi" päätellen et oikein ole tullut 60 luvulta nykyaikaan.

--- Lainaus päättyy ---
Ja kas, laitappa kuva sellaisista tapillisista  kun itse olen nähnyt vain tapittomia.

- täällä meillä   muuten  puhutaan hydrauliikasta eikä mistään 50- luvun hydraaliikasta ;D

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Ducaatti -  7.11.2023     kello on 18:27 ---Ja kas, laitappa kuva sellaisista tapillisista  kun itse olen nähnyt vain tapittomia.

- täällä meillä   muuten  puhutaan hydrauliikasta eikä mistään 50- luvun hydraaliikasta ;D

--- Lainaus päättyy ---

Sinun vastaushan on aivan taattua mautoiliaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View