Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tämmööttine
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: k69 - 3.07.2023 kello on 21:01 ---Tsekkiläinen kerho lähtenyt loma turneelle kaks tahti vehkeillä.
--- Lainaus päättyy ---
Siin on aika paljon käryä ilmassa... :)
Sveitsissä alkaa 2CV maailmankokous 25.7. Saattaa näkyä niillä nurkilla paljon rättäreitä. Kävin Ranskassa vastaavassa, niin paikalle tuli yli 7000 Sätkää. Itse olin tosin retkiautolla siellä. Suomesta lähtee yleensä vajaa 100 kuljinkuntaa.
svc:
--- Lainaus käyttäjältä: Ducaatti - 4.05.1975 kello on 01:10 ---...ja farkku Wartburg, molemmat ekologisilla 2-tahtimoottoreilla varustettuja.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo kuvan Warre on itseasiassa Wartburg 1.3 Tourist ja on jo varustettu VW Polon 1,3-litraisella nelitahtimoottorill a.
Ducaatti:
--- Lainaus käyttäjältä: svc - 3.07.2023 kello on 22:02 --- Tuo kuvan Warre on itseasiassa Wartburg 1.3 Tourist ja on jo varustettu VW Polon 1,3-litraisella nelitahtimoottorill a.
--- Lainaus päättyy ---
Niin onkin näköjään, katsoin ensin että on vaan joku tuuninkitero rakennellut kun on mm. vaihdettu korinväriset vilkut jne
k69:
Kuski laittoi eilen warren käymään, ei kuulunut rintin tin eikä räntän tän. Ihan nelari vehje koneeltaan. Hiukan warren jouset saa kyytiä, kuski on +200 ja emäntä hiukka sorjempi. Sairautta on kaikenlaista, itsekkin olen hyvin syöneen näkönen. Nukkuvat muuten tuossa farmi trabantin näköisessä peräkärryssä/vaunussa.
Ducaatti:
--- Lainaus käyttäjältä: Ducaatti - 3.07.2023 kello on 22:27 ---Niin onkin näköjään, katsoin ensin että on vaan joku tuuninkitero rakennellut kun on mm. vaihdettu korinväriset vilkut jne
--- Lainaus päättyy ---
Jostain syystä tossa lukee korinväriset vilkut vaikka pitäisi lukea kirkkaat :laugh:
Ei taida kuitenkaan olla ihan mallikohtaiset...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta