Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tämmööttine

<< < (261/344) > >>

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 17.01.2023     kello on 11:36 ---Kyllä minä alustan arvon ymmärrän, mutta mihin se loppu tuossa menee? Rakennelmille ei saa millään montaa tonnia arvoa
Tuolleen rakennettuna se alustankin arvo mielestäni romahtaa, kun eihän sitä voi käyttää enää järkevästi

--- Lainaus päättyy ---

Tuohan lähtee rungon päältä vartisssa pois jaloille seisomaan. Hollantilaisilla ammatinharjoittajil la ( rakennus-putki- ja sähkömiehet sun muut ) on noita yleensä työlavalla ja lomavarustuksella koppi samalle alustalle.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 17.01.2023     kello on 11:40 ---Tuohan lähtee rungon päältä vartisssa pois jaloille seisomaan. Hollantilaisilla ammatinharjoittajil la ( rakennus-putki- ja sähkömiehet sun muut ) on noita yleensä työlavalla ja lomavarustuksella koppi samalle alustalle.

--- Lainaus päättyy ---

Hytin takaseinä lavassa mukana?

Ducaatti:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 17.01.2023     kello on 11:36 ---Kyllä minä alustan arvon ymmärrän, mutta mihin se loppu tuossa menee? Rakennelmille ei saa millään montaa tonnia arvoa
Tuolleen rakennettuna se alustankin arvo mielestäni romahtaa, kun eihän sitä voi käyttää enää järkevästi

--- Lainaus päättyy ---
Juurikin noin. Tuskinpa  kukaan maksaa tuosta puoliakaan pyyntihinnasta.
 Lähestulkoon yhtä utopistinen hinta kuin Nettikaravaanissa  se 155 000€ vuoden 1979 614 mersusta vaikka siinä onkin Gummins- moottori :laugh:

Masa matkailija:
Tuossa on jotain tuttua profiilissa. Kaasupullo ainakin tuulettuu.

https://www.autoevolution.com/news/the-classic-tourer-trailer-camper-mixes-affordability-and-luxury-into-a-fine-package-209053.html

Lähetetty minun SM-F916B laitteesta Tapatalkilla

seppoko:
Tällaisen kuvaparin löysin fb:sta

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View