Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

mooveri

(1/5) > >>

seijantie:
Tuli semmonen unelma tossa sattuneesta syystä.Kattelin netistä englantilaisilta ja hollanterin sivuilta moovereiden hintoja.Suomi hinnat on aivan poskettomia.Noilla alle 1t e malleilla ei mielestäni minulle ole apuja. Sitten kun mentiin laatuvehkeisiin alko hinnat oleen suomi luokkaa.Truma oli mielestäni sopiva jossa kauko-ohjaimessa myös moottorien ajo kiinni pyöriin. 2200kg massalle.Lisä juttuna joko isompi akku tai mooverille oma.Hintaa komeudelle 4h työn kanssa jompsin kumpsin yli tai pikkusen vajaa 3t e.Taitaa jäädä tyhjän lompsan omistajalta unelmaksi. :o :( :'( Kuinkahan tuommonen käyttäytyy pikkusen painuvalla nurmikolla.Telivaun u kun muutenkin on hankala hiukankin pehmeällä alustalla.

K.E.V:
Kyllä se tuo lompsa itsekullakin ahistaa. Minä ostan mieluimmin tuolla rahalla muuta huvia ja opettelen peruuttamaan jos en osaa jo tarpeeksi.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 29.03.2012     kello on 22:09 ---Kyllä se tuo lompsa itsekullakin ahistaa. Minä ostan mieluimmin tuolla rahalla muuta huvia ja opettelen peruuttamaan jos en osaa jo tarpeeksi.

--- Lainaus päättyy ---
Ja automaatillahan tuokin on lystiä van ei manuskalla  :'(

pekauppi:
Viime kesänä katselin tuossa kun saksalainen mies mallasi mooverilla 380:stä hobbyaan... Itse samassa ajassa olin peruuttanut vaunun, siirtänyt sitä 5m käsin, laittanut tuet alas ja juonut pari leiriytymisolutta.. . Sitten se saksalainen sai omansa paikalleen ;)

Lie sitten ollut vähän tarkempi paikasta kuin minä...

seijantie:
Tämä nyt ei oo minun tekemisistäni kiinni. 8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View