Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Asiasta ja asian vierestä

<< < (3/4) > >>

sipu:
jos aletaan kokonaan yx uus aihe
jossa ei ole muutakuin sitä sun tätä hömppää  :) ;D
ei asiaa olenkenkaan ..vaan rösyily olkoot salittua  ;D ;D ;D
itse olen yrittänyt
huom yrittänyt
pysyä pois
sellaisista asioista joista en mitään tajua
ja taas en  jaksa naama turvallakaan olla  :o
kun pien hauskuus piristää kummasti  :)
jos nyt heitin jonkun kommentin jossain asiassa
joka ei mielestäni ole ollut niin vakavaa asiaa  :-\
teknistä tai jotain muuta tärkeää aheista 
en ole sitä ajatellut niin
että joku pahoittais mielensä  :-[ :-\
anteeksi oikein paljon  :'(
mutta luulen
että aikani mennä on 
joskos pysyis tämä hyvä ja asiallinen
sivusto asiassa
eikä niin kään asian vieressä  ::) ;)

Alan:
Onhan meillä jo montakin rönsyketjua, mitäs tänään tehty jne.

Ei kannata avata lisää, kun siellä on joku jo unohtunutkin, kun takkahuonetta selaa.

Eli rönsyillä saa oikeissa paikoissa, siitä varmaan on 100% yhteisymmärrys, tai ainakin melkein (en tiedä onko joku eri mieltä).

Ossi66:
Mitä enemmän porukka tulee tutuiksi keskenään, sitä nopeammin uudet ketjut alkaa muistuttaa Eteteltan keskusteluja.

Eipä muuten onneksi sada lunta - taitaa oikeastu tulla se odotettu kesä ;D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 29.03.2012     kello on 06:32 ---Mitä enemmän porukka tulee tutuiksi keskenään, sitä nopeammin uudet ketjut alkaa muistuttaa Eteteltan keskusteluja.

--- Lainaus päättyy ---

Väittäisin, että monessakin suhteessa nämä ketjut ei muistuta etutelttaa. Sen vähän, mitä etutelttaa olen seurannut, perusteella havaitsee jo useita eroja.

Yksi tärkeimmistä eroista on, että täällä ei avata "joka päivä" uutta rönsyketjua, ja ihan hyvä niin.

migel:
Minusta tällä saitilla harrastetaan hyvää itsesensuuria ja ei ole tarvettakaan saada tätä pelkästään asiapitoiseksi vaan monipuoliseksi saitiksi jolla kaikki viihtyy!

Infohan on asiapitoinen ja sieltä hauska jutustelu on kokonaan kuollut pois. Ja on inhimillistä että ajatus elää kirjoittajien omien kokemusten myötä hieman sivuraiteelle kuitenkaan unohtamatta otsikkoa.

Eri asia on selkeästi tekniset viat joihin mielestäni on tullut asiaanliittyviä hyviä korjausohjeita ja niissä ei ole rönsyilyn varaa, vaan itse ongelmaratkaisu on tärkein ja kaikki sen tajuaa olla kertomatta mitä Turre tänään teki tyyliin...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View