Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvossa pikku sähköhäikkä
Weicco:
Lehdistä saa kyllä vähän väliä lukea että joku kottero on jossain palanut ja kaikkia merkkejä mahtuu mukaan. Kummasti tietyt merkit mainitaan vaan nimeltä uutisoinnissa mikä on kiinnittänyt huomioni.
ihaa:
Osaltaan mietin että uskaltanenko tätä tuoda julki kun tuolla TM:n foorumissa on myös sellainenkin ketju kuin Oletko Volvo kateellinen http://tekniikanmaailma.fi/keskustelu/t6299 ei siellä mistään muusta merkistä tuollaista ketjua ole.. :o
Juu, en ole :D
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.03.2012 kello on 22:02 ---Osaltaan mietin että uskaltanenko tätä tuoda julki kun tuolla TM:n foorumissa on myös sellainenkin ketju kuin Oletko Volvo kateellinen http://tekniikanmaailma.fi/keskustelu/t6299 ei siellä mistään muusta merkistä tuollaista ketjua ole.. :o
Juu, en ole :D
--- Lainaus päättyy ---
No onhan tuota aihetta sivuttu täälläkin ja olen huomannut, useimmilla meistä on Volvoonn tiukemmat mielipiteet kuin muihin merkkeihin.
Kyllä minä olen hieman Volvokateellinen ja tohdin sen myöntää julkisesti. Jos rahat riittäs ajaisin uudella XC90:llä ja hakisin tyttärelle C30:n autokouluautoksi.
Alan:
Juu, Volvo kelpaisi mullekin, muttei ole tarvetta niin isolle autolle kuin mieli siitä merkistä tekisi.
Aihe vaan on sen verran arka, ettei uskalla ottaa kantaa tarkemmin. Eli jotta mikä Volvo kelpaisi ja mikä ei, missäkin haaveillussa taloustilanteessa. Näillä resursseilla mennään näin ja omat pulinat pois - jatkakee te vaan, niin eiköhän tämä tästä kohta *en sano sitäkään*. :-X
ihaa:
ARGH !! :o
Nyt se Volvo kirous iski minuun, tai tarkemmin tänne minun profiiliin, silloin pari viikko sitten joillekin tuli sähköpostiin viestejä uusista lukemattomista viesteistä mutta silloin mulla ei ollut mitään ongelmia....paitsi nyt eilisestä lähtien on tullut joka ikinen viesti mitä tähän ketjuun on tullut.
En löytänyt mitään profiilista äkkiseltään joten voisiko ylläpito hoitaa sen alta pois, alkaa olla selkeä vinkki ettei minun kannata Volvosta ainakaan mitään negatiivista puhua. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta