Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Onko Nokian Lumia 800 todellakin näin surkea?

<< < (7/47) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 -  1.04.2012     kello on 23:51 ---Kyllä noilla anteroilla on pystynyt siirtelemään noita tiedostoja ilman mitään suljettua softaa.

--- Lainaus päättyy ---
No löytyihän siitä ehkä ainoa hyvä asia.  ;D
vieläkun 10 v pinnistää voi vahingossa löytyä toinenkin  ::)

4ntti:
Perjantaina tuli Lumia 800 itselle käyttöön ja parin ensimmäisen päivän perusteella tuntuu kyllä varsin mukavalta laitteelta. Käytettävyys todella sulavaa ja käyttöliittymä on looginen. Sovellustarjonta ainakin Androidiin verrattuna paljon suppeampi, joskin kaikki (??) on löytynyt mitä itse olen tarvinnut ja onhan  Android-marketissa on paljon tauhkaa.

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti -  2.04.2012     kello on 08:40 ---Perjantaina tuli Lumia 800 itselle käyttöön ja parin ensimmäisen päivän perusteella tuntuu kyllä varsin mukavalta laitteelta. Käytettävyys todella sulavaa ja käyttöliittymä on looginen. Sovellustarjonta ainakin Androidiin verrattuna paljon suppeampi, joskin kaikki (??) on löytynyt mitä itse olen tarvinnut ja onhan  Android-marketissa on paljon tauhkaa.

--- Lainaus päättyy ---
  Joo, kyllä tällä puhelut onnistuu, tosin vaatimattomalla äänenlaaadulla. En vaan tiedä miksi tarvitsee älypuhelinta puheluihin. ?
  Jos käyttää esim kameraa, niin kuvia ei voi välittömästi nimetä?  Lähettää kyllä voi, mutta ihmettelen että mihin tarvitsee lähettää nimeättömiä kuvia?  Eikä bluetoothilla tee mitään, kun se kyllä tunnistaa laiitteet, mutta ilmoittaa sitten kylmästi: ei tueta. ?
  Musiikkisoittimen korvakuulokeliitänt ään voi liittää pakkauksen mukana tulevat nappikuulokkeet, jotka tosin eivät pysy minun korvissani missään asennossa ollessani, voi toki myös liittää mitkä tahansa 3,5mm kuulokkeet mutta niistä kaikista ääni ei kuulu normaalisti , vaan oudosti vääristyneenä. Aivan uusi ongema minulle tälläinen. Äänen muokkausmahdollisuu tta ei ole.
   Mielenkiintoinen kokemus on jos kuuntelee musiikkia hiljaisella volyymllä, ja tulee herätys. Laite kytkee volyymin täysille puoleksi sekunniksi ennen herätysääneen siirtymistä, sama efekti takaisin musiikinkuunteluun siirryttäessä.  Herätys kokemus on kyllä ennenkokematon!!!  Laturin johto on 120cm pituinen, yhdessä huonon akunkeston kanssa mielenkiintonen yhdistelmä. Pitää totutella käsittelemään laitetta 80cm päässä pistorasiasta.
 Lisäys: Ymmärtääkseni  laitteen herätystoiminto herättää myös arkipyhinä, vaikka asetus on "arkipäivisin".
 Kyllähän näitä riittäis lueteltavaksi...  ;)   

4ntti:

--- Lainaus käyttäjältä: putkimies -  9.04.2012     kello on 21:07 ---  Joo, kyllä tällä puhelut onnistuu, tosin vaatimattomalla äänenlaaadulla. En vaan tiedä miksi tarvitsee älypuhelinta puheluihin. ?
  Jos käyttää esim kameraa, niin kuvia ei voi välittömästi nimetä?  Lähettää kyllä voi, mutta ihmettelen että mihin tarvitsee lähettää nimeättömiä kuvia?  Eikä bluetoothilla tee mitään, kun se kyllä tunnistaa laiitteet, mutta ilmoittaa sitten kylmästi: ei tueta. ?
  Musiikkisoittimen korvakuulokeliitänt ään voi liittää pakkauksen mukana tulevat nappikuulokkeet, jotka tosin eivät pysy minun korvissani missään asennossa ollessani, voi toki myös liittää mitkä tahansa 3,5mm kuulokkeet mutta niistä kaikista ääni ei kuulu normaalisti , vaan oudosti vääristyneenä. Aivan uusi ongema minulle tälläinen. Äänen muokkausmahdollisuu tta ei ole.
   Mielenkiintoinen kokemus on jos kuuntelee musiikkia hiljaisella volyymllä, ja tulee herätys. Laite kytkee volyymin täysille puoleksi sekunniksi ennen herätysääneen siirtymistä, sama efekti takaisin musiikinkuunteluun siirryttäessä.  Herätys kokemus on kyllä ennenkokematon!!!  Laturin johto on 120cm pituinen, yhdessä huonon akunkeston kanssa mielenkiintonen yhdistelmä. Pitää totutella käsittelemään laitetta 80cm päässä pistorasiasta.
 Lisäys: Ymmärtääkseni  laitteen herätystoiminto herättää myös arkipyhinä, vaikka asetus on "arkipäivisin".
 Kyllähän näitä riittäis lueteltavaksi...  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Itse en ole havainnut puhelujen äänenlaadussa mitään vikaa, tosin päivitin puhelimen heti - mahtoiko tuolla olla vaikutusta, en tiedä. Ainakin akun kestoon se on auttanut ja puhelin kestää omassa käytössäni helposti 1.5vrk (sähköpostin jatkuva synkkaus, satunnaista surffausta ja jonkin verran puhumista/viestien kirjoittamista)

Bluetooth ongelmista olen kuullut muiltakin, mutta ainakin oman autosoittimen kanssa luuri pariutui heittämällä ja autosoitin toimii HF:nä kuten pitääkin.

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 10.04.2012     kello on 22:59 ---Itse en ole havainnut puhelujen äänenlaadussa mitään vikaa, tosin päivitin puhelimen heti - mahtoiko tuolla olla vaikutusta, en tiedä. Ainakin akun kestoon se on auttanut ja puhelin kestää omassa käytössäni helposti 1.5vrk (sähköpostin jatkuva synkkaus, satunnaista surffausta ja jonkin verran puhumista/viestien kirjoittamista)
Bluetooth ongelmista olen kuullut muiltakin, mutta ainakin oman autosoittimen kanssa luuri pariutui heittämällä ja autosoitin toimii HF:nä kuten pitääkin.

--- Lainaus päättyy ---
Puhelimeni on uusimman päivityksen mukainen. Mihinkään seikkaan runsaasta paristakymmenestä havaisemastani epäkohdasta ei  päivityksellä ollut havaittavaa vaikutusta.

Fontti on pientä, miksiköhän?   Miettiä sopii mitä tällä valinnalla haetaan...

Itseään voi viihdyttää vaikka ottamalla esille kuukauden kalenterin. Siinä on ruudukko kuukauden päivistä. Juhlapyhätkin on merkitty. Esim Vapunaatto, vappu jne. Fontti vaan on niin pientä ettei koko tekstin olemassaoloa edes näe, ellei vartavasten sitä osaa etsiä. ;D
   Lumia kyllä ymmärtää kalenterissaan arkipyhät, mistä kiitos, ja varsinkin juuri siitä johtuen, jos käyttää Lumiaa herätyskellona, ja asettaa herätyksen asetukseen  "arkipäivisin" voisi odottaa ettei töihin herätetä  arkipyhänä. Mutta herätys kyllä tulee...;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View