Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Onko Nokian Lumia 800 todellakin näin surkea?
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: JeanS - 17.09.2014 kello on 21:29 ---Hienoa, että vihdoinkin Windows puhelimeenkin saa viikkonumerot.
Aikamoista virittelyä tuo silti vaikuttaisi olevan.
Jos tuo ominaisuus olisi loppuunasti mietitty ja edes vähän nähty vaivaa toteutuksessa, niin kalenterin asetuksista voisi laittaa viikkonumerot päälle tai pois.
Jos minä olisin Microsoftilla töissä, niin tuollaista onnetonta tapaa kalenterin virittämiseen en olisi edes kehdannut julkaista.
Ei toimivien käyttöliittymien tekeminen noin vaikeaa ole.
--- Lainaus päättyy ---
Toveri kaveri tuossa sai työn puolesta Iippa 5 eikä siinäkään kuulemma näy.Onko tämä joku amerikkalainen juttu??
Suomiko on ainut maa missä olis kiva että ne näkys.. ;D
JeanS:
Niimpä. Aika outoa :-X
88k5:
^
Ilmeisesti ;D
Minä olen jopa ollut palaverista poissaolevana, koska eng. ja suomenkielisissä Outlookeissa viikkonumerointi oletuksena poikkeaa.. :P
Oliko näin, että suom. 1 vko on se, jolla 1.tammikuuta on.. UK/US (eng.) 1. täysiviikko= 1. (tms.) jonain vuonna ovat erit..
Weicco:
Tässä 1520 puhelimen kalenterissa ei viikko numeroita näy. Pitää varmaan ladata erillinen kalenteri mikäli ne haluaa saada näkymään.
Taitaa olla eurooppalainen juttu tuo viikkojen numerointi.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 17.09.2014 kello on 22:48 ---Tässä 1520 puhelimen kalenterissa ei viikko numeroita näy. Pitää varmaan ladata erillinen kalenteri mikäli ne haluaa saada näkymään.
Taitaa olla eurooppalainen juttu tuo viikkojen numerointi.
--- Lainaus päättyy ---
Näinpä, tuolla Jushin linkillä kyllä toimii.
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 17.09.2014 kello on 21:36 ---Toveri kaveri tuossa sai työn puolesta Iippa 5 eikä siinäkään kuulemma näy.Onko tämä joku amerikkalainen juttu??
Suomiko on ainut maa missä olis kiva että ne näkys.. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Mutta outoa ettei tuosta kukaan ko. laitteita käyttävä tai muuten vaan asioihin puuttuva nörtti ole valittanut. ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta