Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Onko Nokian Lumia 800 todellakin näin surkea?
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 7.02.2013 kello on 11:02 ---Minulla ei ole lumiaa mutta N9 on ja siinä nuo suurennukset tapahtuu siten että pistät kaksi sormea näytön keskelle yhteen ja siitä sitten levennät sormia eri suuntiin..kokeile onnaako. Thumb Thumb
--- Lainaus päättyy ---
entisessä mini 97 se meni kans noin
mutta tällä ihanuudella se ei onnistu
no katsotaan sunnuntaina ,kun tuo poika poikkee
niin saiskos hän noit txt:t suurennettua Thumb
putkimies:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 7.02.2013 kello on 10:51 ---mistä tuohon IHANUUTEEN
muuten oikeesti tykkään tuost Lumiasta
vaikka en sen kans juriikaan netissä pyöri
enkä juuri muuta , kuin käytän puheluihin vain
nooh mut asiaan
niin se txt jota kirjotan tai luen viestit
sais suurenettua ?
en löydä mitään suurenna fontteja osiota
enkä muutakaan paikkaa joka ne txt suurentais
on niin pientä pränttiä
et pitää olla suurennuslasi , jotta näkee mitä on txt :ttu >:(
--- Lainaus päättyy ---
Fontti on käsittämättömän pientä, eikä voi mitenkään suurentaa. Alkeellinen kapula. Voisiko sanoa että nokia v*ttuilee näkövammaisille. Jos ei voi, niin miten sen voisi sanoa?
putkimies:
Sipulle:
Asenna hot mail sähköposti siihen lumiaasi. Se toimii mainiosti. Saapuvat postit kilahtaa lähes yhtä nopeasti kuin txt viestit, ovat ilmaisia jos on käytössä jatkuva nettiyhteys. Sähköposteja pystyy zoomaamaan ja niiden kirjoittaminenkin on helpompaa kuin txt viestien, niissä kun ei ole tuota älytöntä automaattimuuntoa. Sähköpostilla lähtee myös valokuvat helposti, ja jopa videoiden lähettäminen on helppoa kuin heinänteko. Hotmaililla jos lähettää noin minuutin pituisen videon, niin se automaattisesti pakkaa tiedoston, ja perille menee, tosin matka kestää jonkin aikaa. Ongelma on tietysti siinä että vastaanottavassa päässä pitää myös olla sähköposti jatkuvasti "päällä".
...Gmailikin kyllä toimii hyvin, mutta videoissa herjaa lähetettävää tiedostoa liian suureksi, eikä siten suostu lähettämään.
Lisäys viestiin: sellainen lisähavainto että jos hot mailila lähetettävän videotiedoston vastaanottavan puhelimen muisti ei riitä, video ei mene perille millääntavoin.
Sekä sellainen lisähavainto että kun sama hot mail on tässä minun Samsung tabletissa, niin ei lähde pakkaustoiminto käyntiin. Tuolta osin Lumia näyttää olevan viisaampi kuin samsungin tabletti. Tieto perustuu kokeiluihin, eihän tälläinen ukkeli mitään tiedä.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 7.02.2013 kello on 16:33 ---Sipulle:
Asenna hot mail sähköposti siihen lumiaasi. Se toimii mainiosti. Saapuvat postit kilahtaa lähes yhtä nopeasti kuin txt viestit, ovat ilmaisia jos on käytössä jatkuva nettiyhteys. Sähköposteja pystyy zoomaamaan ja niiden kirjoittaminenkin on helpompaa kuin txt viestien, niissä kun ei ole tuota älytöntä automaattimuuntoa. Sähköpostilla lähtee myös valokuvat helposti, ja jopa videoiden lähettäminen on helppoa kuin heinänteko. Hotmaililla jos lähettää noin minuutin pituisen videon, niin se automaattisesti pakkaa tiedoston, ja perille menee, tosin matka kestää jonkin aikaa. Ongelma on tietysti siinä että vastaanottavassa päässä pitää myös olla sähköposti jatkuvasti "päällä".
...Gmailikin kyllä toimii hyvin, mutta videoissa herjaa lähetettävää tiedostoa liian suureksi, eikä siten suostu lähettämään.
Lisäys viestiin: sellainen lisähavainto että jos hot mailila lähetettävän videotiedoston vastaanottavan puhelimen muisti ei riitä, video ei mene perille millääntavoin.
Sekä sellainen lisähavainto että kun sama hot mail on tässä minun Samsung tabletissa, niin ei lähde pakkaustoiminto käyntiin. Tuolta osin Lumia näyttää olevan viisaampi kuin samsungin tabletti. Tieto perustuu kokeiluihin, eihän tälläinen ukkeli mitään tiedä.
--- Lainaus päättyy ---
gmailia olen yrittänyt avata
mutta oon nyt niin ne salasanat sekannut
että taidan kysellä uudet tunnukset
en muista niitä ikinä
ja meneekö ne kaik txt viestit sitten tuonne gmailiin
ja jos mä lähetän viestin
niin pitääkö se lähettää s.postiin
kun lähetän usein tuolle ukkokulalle kauppalapun txt:lä
ja hänen aatamin aikases kännys ei ole nettiä laisinkaan
tai on , mutta ei olla saattu sitä toimimaan
niin txt viesti menee äkkiä perille
eikä sen puoleen
ei hänkään muista s.posti tunnuksiaan
meillä kun on tämä klementtia vai oliks se dalmatialainen
nooh en muista ;D ;D ;D ;D ;D
mutta kiitos vinkistä :)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 7.02.2013 kello on 20:13 ---gmailia olen yrittänyt avata
mutta oon nyt niin ne salasanat sekannut
että taidan kysellä uudet tunnukset
--- Lainaus päättyy ---
Jos olet laittanut tietoihin puhelinnumeron, niin saat uuden salasanan, jonka voit sitten muuttaa sellaiseksi, jonka ehkä muistat.. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta