Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kuva ja tarina..
winemaker:
..laita kuva - kerron siitä tarinan!
Weicco:
Kerro tästä jotain
winemaker:
Niin, veljeni Olavin Linna.
No, ei niin vaan Linna mikä linna. No, aprikoos, veljeni Harri asuu Savonlinnassa. Savonlinna on hieno paikka, kerrassaan kesäinen miljöö parhaimmillaan. Oopperajuhlien aikaan ihan kuhiseva paikka pintaliitäjiä ja audeja ja mersuja. Kiitettävä kerrassaan.
Kerrassaan kerran olen siellä ollut mainittujen juhlien aikaan, ahdasta oli ja aurinko paistoi, olut oli hyvää ja hirvitti köyhyys.
Kattoivat kun halpaa makkaraa minua, oikein minulle.
No, aprikoos syksyllä ihän jees.
Kyrönsalmen tuplasiltakin alkaa valmistua ja ohitie siinä sitten että..
Katsotaan taas Velipojan kanssa Savonlinnaa taas uudellen ensi kesänä. Nyt tarttee mennä wessaan!
tapani pokkinen:
Ja ei muuta kuin runosuoni laulamaan
Alan:
Tahvanaisen Topi on käynyt lauantaina aamusella ossuuskaupassa ostamassa sokeria ja hiivoo. Pitää laittaa uusi satsi käymään samalla kun maistelee justiinsa valmistunutta. Siihen jäi mopedi reteesti nojalleen vasten mökin seinää, kun kiire jo oli. Vaarilta Toivo mökin peri ja huolta on pitänyt siitä, että samanlainen elämä on siellä jatkunut kuin mitä Tahvovainaa vietteli.
Puolen litran verran kerkesi Toivo-poika kiljua kitusiinsa laittaa kun ruikuli tuli. Jäi ovikin raolleen kun piti syöksyä piä kolmantena jalkana huussia kohti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta