Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
adrian muovikorissa halkeama
kimi:
Minulla oli vastaavia halkeamia takaseinässä kun auton ostin.
Itse ratkaisin ongelman lasikuitukitillä jonka laitoin halkeaman alle, pintamuovin sai irti yli halkeaman. Pintaan hienorakeista muovikittiä ja seinään sen värin mukaan sekoitettua väriä.
Uusin varmasti jossakin vaiheessa tuon takaseinän kokonaan, mutta toistaiseksi se saa kelvata noin. Ja ongelma muovi/lasikuituseinäisissä ei ole harvinainen.
Tyypillisesti halkeama alkaa juuri jonkun seinämuoviin tehdyn reiän kohdalta, minulla ikkuna-aukon reuna oli kriittinen kohta.
Arska:
Hyvä kokeillaan korjata lasikuidulla,täytynee ilmeisesti purkaa seinä sisäpuolelta ja tehdä paikkaus/vahvistus sisäpuolelta.Olisko han hyötyä porata reikä halkeaman päähän niinkuin tuulilaseissa tehdään?Kunhan nyt sais kaasu-uunin pois tieltä kun en keksi miten se irtoaa.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 21.03.2012 kello on 14:43 ---Hyvä kokeillaan korjata lasikuidulla,täytynee ilmeisesti purkaa seinä sisäpuolelta ja tehdä paikkaus/vahvistus sisäpuolelta.Olisko han hyötyä porata reikä halkeaman päähän niinkuin tuulilaseissa tehdään?Kunhan nyt sais kaasu-uunin pois tieltä kun en keksi miten se irtoaa.
--- Lainaus päättyy ---
Minä tein tuon ulkokautta. sen verran sai viillon kohdalta ulkopintaa auki, että pystyi laittamaan lasikuitupalan paikalleen.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 21.03.2012 kello on 15:09 ---Minä tein tuon ulkokautta. sen verran sai viillon kohdalta ulkopintaa auki, että pystyi laittamaan lasikuitupalan paikalleen.
--- Lainaus päättyy ---
Helpompihan se olisikin tehdä ulkopuolelta,lämpiäs nyt nuo ilmat jotta sen korjattua.
remppa:
Irroita jääkaapin ritilä ja kehys. poista sitä kautta eriste halkeaman kohdalta ja hartsaa tai liimaat jollain hyvällä liimalla tuen taakse. Ehdottomasti heti reikä halkeaman päähän, voi huonolla tuurilla jatkaa halkeama matkaa joitakin metrejä kun aamuaurinko lämmittää seinää pakkasyön jälkeen. Uran voit sitten peittää miten haluat, mutta.... yleensä halkeaa uudelleen, mutta vain pinta. Pinta muuten on italialaista "laatu" lujitemuovia:) vaihtui saksalaiseksi myöhemmin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta